Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Katowice
998 cm3
68 KM
90 Nm
13.00 s
Auto od nowości w rodzinie, aktualnie od kilku lat stało się moją własnością i przeżywa drugą młodość :P Kiedyś była to zwykła szara standardowa wersja Terra jakich sporo na drogach można spotkać. Każda zmiana była przemyślana chyba ze 100 razy zanim zacząłem ją realizować. Co tu dużo pisać porównajcie foty i oceńcie sami :)
Na jednej fotce pokazałem jak wyglądało autko w seri, reszta to już zmiany jakie nastąpiły w ciągu roku. Więc jako takiego tuningu mechanicznego nie było, jedynie drobne zmiany kosmetyczne które opiszę w dalszej części :)
Seria i tutaj raczej nic zmieniać nie będę, czasem żałuję że nie jest to motor 1.3 :)
Wnętrze, nie było już tak modyfikowane, jedynie zmiana gałki i ręcznego z całym tunelem środkowym na poliftową wersję SOL, czyli skóra, plus marnej jakości przez krótki okres skóra na kierownicy :P Do tego pokrowce, szytę na miarę więc wyglądają jak oryginał. Dorobione oświetlenie schowka i bagażnika (tego strasznie mi brakowało) + moduł sterowania oświetleniem wnętrze (płynne przygasanie, włączanie i wyłączanie, po przekręceniu stacyjki i inne takie bajery).
Bez zmian i że jest to autko którym poruszam się w zatłoczonych centrach miast nie ulegnie modyfikacji.
Na punkcie audio mam bzika, więc tutaj nie oszczędzałem, ale też jakoś nie szalałem strasznie z kasą.
- Jednostka główna: Pioneer DEH-5000UB
- Wzmacniacz Axton A2180 2x120W RMS
- Zestaw przedni: Hertz ESK 163 S (nominalna moc 125W - 3-drożny odseparowany zestaw stereo)
- Wytłumienie: maty Stinger Expert RoadKill
Powiem szczerze nie wierzyłem, że same głośniki, bez suba mogą taki łomot zrobić w samochodzie :P
Sporo tego było, za dużo żeby opisać jakoś krótko :)
W tej chwili, nasyciłem się modyfikacjami, były jeszcze plany z dodatkowymi spoilerami i progami, ale te leżą na garażu i chyba nie doczekają się już założenia. Teraz to autko mi się podoba i póki co nie myślę nad kolejnymi zmianami. Służy dzielnie do jazdy po mieście.
Plusem na pewno jak na tak małą pojemność jest silnik, który jeśli nie obciążyć auta, potrafi zaskoczyć swoją dynamiką.
Minusem zawieszenie które na poprzecznych nierównościach nie trzyma się drogi i może wynieść z zakrętu.
175km/h i strach w oczach przy każdym podmuchu :P
spalanie wskazane przez komputer 3,7l/100km, chociaż nigdy nie zostało powtórzone i zweryfikowane z zawartością baku :P
hmm za dużo by tego było, trzeba cieszyć się z tego co się ma :-)