Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
NDM
2500 cm3
143 KM
280 Nm
10.40 s
Jest to moje trzecie autko i pierwsza beemka, jestem bardzo zadowolony z autka, wcześniej nie miałem przekonania do tej marki z powodów finansowych, ale przekonałem się, że są marki znacznie droższe w utrzymaniu niż bmw. W porównaniu do mojego wcześniejszego autka ( VW GOLF IV ) wymiata. Ceny części porównywalne. Nie jakiś tam zamienników tylko oryginałów :). Zostaje przy BMW ;) ;) ;)
Może w przyszłości jakich mały chip, mocne audio i tuning wizualny. Poczekam, aż mi się znudzi dotychczasowy wygląd ;-)
silniczek 2,5 TDS o mocy 143 KM. Jest to rzadowa 6-stka Diesel-a produkowany od 1998 roku. Zdobył w kategorii "2,5-3 L" International Engine of the Year w 1999 r.
Uważam, że jest niezawodny, cieszy oko jak i ucho swoim mrukliwym dzwiękiem ;-). Spalanie jest też na przyzwoitym poziomie
szara skóra, kolory świetnie skomponowane kolory czerni i szarego. Elektryczne szyby i szyberdach, kierownica multifunkcyjna, czujnik deszczu, tempomat, klima dwustrefowa.
Zawieszenie znośne, trzyma się znakomicie drogi, świetnie pokonuje nasze polskie drogi ( ale do czasu ;) ). Komfort jazdy znośny. Mankamentem są uszkodzenia wahaczy, drążków kierowniczych, aluminiowe elementy zawieszenia przez co są mało wytrzymałe.
sprzęt audio fabryczny, jedynie radio zmienione na DVD/Dvix, w przyszłości planuje wstawić mocniejsze głośniki oraz jakiś wzmacniacz.
to była chyba najkrótsza podróż w moim życiu i najbardziej pechowa. Po wyjechaniu z pracy i przejechaniu jakiś 2 km drugie auto wjechało mi w bok, ale najbardziej pociesznym widokiem dla mnie w tej sytuacji był fakt, że tamte autko nadawało się jedynie do kasacji, a beemka z mocno wgniecionymi drzwiami, mocno wgniecionym progiem i cofniętym słupkiem wróciła o własnych siłach 25 km do domu ;) :D. ( koszt naprawy 4 tys zł )
Zostaje ze mną do końca... Mojego lub jej ;)
+ Komfort jazdy, spalanie na przyzwoitym poziomie, mała awaryjność, tania eksploatacja, dużo miejsca w środku, wysoka kultura pracy silnika, wykonanie wnętrza ( w porównaniu do merca o niebo ładniej ), nie czućwysokiej prędkości.
- Aluminiowe zawieszenie, wadliwe czujniki ABS, duże koszty związane z wymianą sprzęgła, trochę za mała moc, szybko parcieją uszczelki drzwi.
Ogólnie mówiąc, po czasie wszystko się zużywa, ale jak się dba to się ma ;)
Jak na razie na naszych super zajebistych drogach udało mi się pokonać drogę na odcinku 40 km w 15-17 min przy 200 km/h. Jak się wyłączy system ASC można polatać boczkiem na żwirku lub pasku, na asfalcie trochę ciężej.
BMW 530D F10
BMW 320i e39 cabrio
... Może kiedyś Porsche Panamera :D :^