Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Olsztyn
1840 cm3
128 KM
160 Nm
8.00 s
Tak jak widać na zdjęciach jest to Mazda 323f BG seryjnie 1,6 16V z 1993r. Od nowości skąd przypłynęła statkiem z Japonii miała 2 właścicieli w Niemczech,skąd osobiście ściągnęłem ją dla siebie w 2006r z Reichu a dokładnie z Hannoveru w stanie takim jakim widać na zdjęciach czyli z zeswapowanym silnikiem na 1,8 BP, z przyciemnionymi szybkami,aluskami oraz pakietem dokładek i spojlerków dedykowanym dla tego modelu od Focha'a. Jedyne co ja dodałem od czasu gdy ją sprowadziłem to światła do jazdy dziennej w miejsce halogenów oraz tłumik WM Sport a'la Mugen. Oczywiście Madzia jest lana benzynką 95 Shell V-Power (NIGDY W ŻYCIU LPG!!! NA GAZIE TO SIĘ JAJKA SMAŻY A NIE JEŹDZI SAMOCHODEM )
Żadnego wieś tuningu typu chromowane dywaniki albo naklejka na klapkę od wleu paliwa Type R. To co u mnie jest to:
-przyciemniane tylne szybki (90%)
-tłumik WM Sport a'la Mugen
-przednia dokładka i tylny spojler na klapę od Foch'a
-obniżone i usztywnione zawieszenie -35mm
-Alufelgi Borbet 15 cali z naciągniętymi oponkami
Bridgetsone 195/50
-pasek przeciwsłoneczny na przedniej szybce
-brak oznaczeń marki i modelu
-short shifter
-zegary INDIGLO by Moman
Ogólnie czysta seria bez żadnych stożków,pseudo wirników i turbinek czyli:
-seryjnie 1,6 16V---> swap na 1,8 16V
-dolot dedykowany do tego modelu K&N
-kierownica obszyta skórą
-skórzany drążek zmiany biegów
-kubełkowe fotele od wersji GT
-zegary INDIGLO by Moman
-szyberdach
-podłokietnik od mx-3
-przód i tył amorki gazowe KYB excel-g +sprężynki obniżające MTS Technik -35mm
-jednostka sterująca JVC Kdr-601
+ 6 głośniczków Hertza (syczki w podszybiu,2 głośniczki
wysokotonowe w przednich drzwiach i 2 głośniczki
basowe w tylniej półce) , czyli ogólnie bez żadnych
skrzyń i tub (od słuchania muzyki mam sprzęt audio
w domu,samochód ma mi służyć przede wszystkim do jazdy)
Każda dalsza podróż tym samochodem jest pamiętna i sprawia dużo frajdy oraz przyjemności z jazdy:)
-swap silnika na 1,8 BPT z Mazdy 323 GT-R
-większe kółeczka na przyszły sezon (najprawdopodobniej
17 cali)
-pasy czteropuktowe Shrotha (leżą w garażu czekają na
montaż)
-tarcze hamulcowe+ klocki Brembo bądź swap z Mazdy 323f GT
-utrzymać w takim stanie jakim jest
-p.s. Mazda ma u mnie dożywocie:)
+ żwawy,chętnie wkręcający się na obroty silniczek
+ bezawaryjny
+ usportowiona sylwetka
-nasze polskie dziurawe drogi ze studzienkami pół metra nad i pod asfaltem
-to że ją mam
-210 km/h wg GPS-u na autobahnie pod Dortmundem
-Subaru Sti Type-R 555