Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
1995 cm3
116 KM
280 Nm
11.00 s
Po wielkich rozterkach, co kupić, jak znaleźć, jak nie dać się wpuścić w maliny.... w końcu udało się. Dlaczego BMW??? To raczej przypadek. Na mojej liście poszukiwanych pojazdów e46 zajmowało dość odległe miejsce. Wypatrzyłem go w komisie, można powiedzieć, że prawie pod domem. Bezwypadkowy, nigdy nie lakierowany w pełni oryginalny samochód, z przebiegiem całkiem realnym jak na 7 lat, potwierdzonym niemieckim dokumentem Tuv.
318d czyli niemal 2 litrowy diesel o stosunkowo niewielkiej mocy. Do normalnej jazdy w zupełności wystarcza. Silnik o typowo autostradowej charakterystyce. Długie przełożenia skrzyni biegów, co za tym idzie niskie obroty przy dużych prędkościach. Dużo cichszy od silników TDI z grupy VW, Audi z tamtych lat. 140 km/h i absolutna cisza wewnątrz. Ekonomiczny, od momentu jak kupiłem samochód średnie spalanie na całym zbiorniku nie przekracza 6 litrów.
Wnętrze ciemne wprost nudne... typowo niemieckie. Fotele pompowane, wygodne, bagażnik niewielki jak na taki samochód. Nuda, nuda, nuda. Uważam że jest to największa wada tego samochodu. Ma jednak też swoje plusy... jakość montażu i użytych materiałów doskonała. Nie widać zużycia jak u konkurentów np Audi A4(B6). Duża ilość schowków
Twarde:-) Pozwala na bardzo wiele. Na suchej drodze poezja, na mokrej trzeba brać poprawkę na tylny napęd. System DSC jednak cały czas czuwa co daje poczucie bezpieczeństwa. W samochodzie nie czuć prędkości z jaką się podróżuje.
Seryjne. Kaseciak z Nawigacją (W 100% Sprawną) , pierwsza rzecz z która coś muszę zrobić.
Plus:
+ ekonomiczny i cichy silnik
+ praktyczne rozwiązania we wnętrzu (duża ilość schowków)
+ wygodne fotele
+ prowadzenie w zakrętach
+ bogate wyposażenie
+ biegi jak w masełko:-)
Minusy:
- Twardo (zarówno plus jak i minus:-))
- monotonne wnętrze