Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Łódź
1796 cm3
115 KM
160 Nm
0.00 s
Sprowadzony z Holandii. W Polsce zarejestrowany od 14 grudnia 2009. Dużo już przeżył, ale robię co mogę, aby ten żywot mu wydłużyć.
Czasem w miarę możliwości przy okazji napraw wymieniam części na lepsze, ale póki co plan jest taki, żeby usunąć wszystkie problemy, a tuning dopiero potem.
Seryjna jednostka benzynowa 1.8 16V ZETEC w wersji 115KM. Większość czujników wymieniona na nowe. Założone świece platynowe NGK R z przewodami MAGNECOR KV85. Zregenerowany rozrusznik. Zalany fordowskim olejem XR 10W40.
Wyposażenie najlepszej wersji Ghia czyli:
-klimatyzacja
-elektryczne lusterka
-dwie poduchy
-elektrycznie otwierane szyby przednie
-elektryczna regulacja wysokości fotela kierowcy
-podgrzewana przednia szyba
-drewnopodobna deska rozdzielcza
-charakterystyczny zegarek Ghia
-wewnętrzne klamki chromowane
-6 stopniowa regulacja wycieraczek
Posadzony na felgach Advanti Racing ADV50D 15x6,5\\\\\\\\\\\\\\\" ET40 z oponami TOYO PROXES T1-R 195/50 R15 82V. Na takich oponkach auto prowadzi się rewelacyjnie i nie było najmniejszego problemu, żeby je zmieścić w nadkolach.
Wahacze, łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych i wszystkie gumki w przednim zawieszeniu wymienione na nowe.
Na wszystkich kołach amorki Bilstein B6 ze sprężynami ap Sportfahrwerke obniżającymi 20/20.
Założona rozpórka przednich kielichów z regulacją, firmy Sparco.
Przednie hamulce wymienione na odnowione zaciski od RS2000, gładkie tarcze 260mm i klocki EBC Green Stuff.
Fabryczne radio Ford 5000 EON, głośniki oraz instalacja.
*WALCZYĆ Z RDZĄ (być może nowy lakier)
*rozluźnić wydech
*swap na Zetec 2.0 ze względu na dostępność Mondeo z tym silnikiem i prostotę przeszczepu
*przyciemnić tylne szyby, żeby nikt do środka nie filował
*jakieś fajne radyjko i głośniki
+mocny, bardzo solidny i niezawodny silnik
+świetnie siedzi w zakrętach
+raczej bezawaryjny, a jak się psuje to powoli, nigdy znienacka
+niewielka waga
+podwójne dno w bagażniku, jest tam miejsce na znacznie więcej niż tylko koło zapasowe i lewarek, bo spokojnie mieszczę tam dodatkowy lewarek hydrauliczny, zapasowy zestaw wycieraczek, trójkąt, dwa drewniane klocki pod podnośnik na nieutwardzoną nawierzchnię, ściągi, nieskładaną saperkę, siekierę, kable rozruchowe, skrzynkę z zestawem kluczy i narzędziami, linę holowniczą i jeszcze jest miejsca na drugie tyle, a to wszystko schowane pod podłogą bagażnika
-w kącie martwym w lusterkach mieści się całe auto jadące na sąsiednim pasie
-blacha zaczęła rdzewieć
-brak szóstego biegu nie pozwala jeździć oszczędnie po autostradach, bo gdy jedziemy 140km/h mamy 4tys. RPM, jadąc szybciej jest jeszcze gorzej
Vmax = 204 km/h zmierzone GPSem SIRF Star IV. W tym samym czasie na liczniku w aucie było 215, ale strasznie mi przekłamuje. Co ciekawe gdy padł ten rekord w aucie były 3 osoby i ich bagaż.
Nigdy nie sądziłem, że da się to auto rozpędzić ponad dwie paki bez zrzucania z samolotu czy rakietowych sanek :P Do tej pory mam rekord zapisany w nawigacji.
BMW M3 E46
I jak każdy polski kierowca o drogach idealnie gładkich, które by okalały całą Polskę.