Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Warszawa
1896 cm3
90 KM
210 Nm
0.00 s
Kupiony 18 marca 2011r.
Pomału odnawiany
Wersja Sport TDI
Dokładki progowe
wskaźnik temp oleju
wskaźnik napięcia
112.000 km udokumentowany potwierdzony przez ASO seat. 0 tuningu.
Fotele półkubełkowe
Seria
Seria
Radio Seat 6 głośników kasetowe
zmieniarka na 6 płyt
Na razie odpukać wszystko w porządku
-zabezpieczenie podwozia
-nowe sprzęgło + wysprzęglik
-rolka napinająca
-wizyta u tapicera (przez spodnie jeansowe rozdarłem boczek półkubełka) :|
-program (bez wtrysków od 110 i fmic) w celu optymalizacji po 11 latach od wyjazdu z fabryki :)
Zrobione:
-daszki przeciw słoneczne
-hamulce przód i tył
-gumowa mata w bagażniku
-olej w skrzyni biegów
-kpl filtrów i olej w silniku (Mobil 1 0W40TD)
-nowy pasek klinowy
PLUSY:
-spalanie na poziomie 5,8L/100 (50/50 trasa miasto)
-częsci w dobrej cenie( wiele zamienników od golfa III i polówki)
-trzymanie w zakrętach
MINUSY:
-piszcząca rolka napinająca(po 3km jazdy przestaje)
-na naszych drogach wnętrze strasznie piszczy
-brak ABS (już jedno hamowanie awaryjne miałem i opony przód poszły out)
-rdza na masce i tylnej klapie(lepiej kupić używki, u blacharza 1300zł malowanie i czyszczenie...
Spalanie na poziomie 3,8-3,9L/100km na trasie S8 70km/h na piątce 1300-1400 obr/min
Seacie Ibiza 6L 1.4 TDI