Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Warszawa
1587 cm3
110 KM
147 Nm
9.70 s
Wersja VTR
- tłumik końcowy customowy EL-TEC
- wkładka filtru powietrza K&N
- zawieszenie sportowe MTS Technik
- świece NGK
- alufelgi Dezent
- zaciski polakierowane na czerwono
- zmieniona atrapa maski
- aluminiowe pedały
- aluminiowa nakładka dźwigni hamulca ręcznego
W miarę oszczędny i dynamiczny przy całkiem niezłych fabrycznych parametrach.
Jak na tą klasę samochodu całkiem obszerne i pakowne.
Zregeneorwana tylna belka, wymienione wszystkie gumki, rurki i inne bzdety, z tyłu sportowe amortyzatory MTS Technik
Przód: zawieszenie sportowe MTS Technik sprężyny i amory oraz powymieniane inne pierdołki.
- zmienione radio kasetowe na fabryczne CD
- wymienione głośniki na 2-drożne Piooniery (przód "17,tył "13), wysokotonowe na podszybiu fabryczne
Jakoś tak normalnie i nic się dzieje :)
Że ho ho!
Silnik mógłby być kapkę mocniejszy, chociaż i tak jest nieźle :)
Fabryczne zawieszenie mogłoby być nieco sztywniejsze, u mnie ta kwestia już rozwiązana i zawiecha obniżona, utwardzona itd.
No rajdu Paryż - Dakar to nią nie wygrałem, ale i tak jest nieźle :)
Porsche 911