Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
Warszawa
2354 cm3
193 KM
0.00 s
Witajcie, jest to już mój drugi Accord, tym razem z silnikiem 2.4. Bardzo dlugo zajęło mi szukanie, ale w koncu mam. Na początku był plan na zakup Accorda 8 generacji w 2.4, ale na terenie Anglii wychodzily one najczesciej ze skrzyniami automatycznymi. Chcialem sie przymierzyć, ale pomyslałem, że Honda to nie Mercedes i musi byc manual. Po jakims czasie znalazlem 8 generacje accorda, ktora miala przejechane 84 tys km, niby ladna, bo nowa. Zadatkowalem ja, i czekala na mnie 2 tygodnie. Po tygodniu znalazłem accorda 7 generacje z przebiegiem 15tyś km, rzeczywiście przebieg prawdziwy, nie moglem sie oprzeć i kupiłem jeden z ostatnich 7genow, moze i zrobilem zle, moze strace na tym, ale wiem ze jest to igla i jak to Honda mówi, nie jest jeszcze dotarta ;) Tak zwana moja "nowa uzywana" 7 generacja ;). kupilem samochod dla siebie nie dla sąsiada ;)
Accord 2.4 (K24A3) wersja Executive czyli, navi skora, szyber itp. Wersja najwyzsza, jedyne czego zabraklo to czyjniki cofania, poprzedni wlasciciel pewnie nie chcial ;) Co do spalania to narazie pali 13l po miescie, ale zmniejszy sie bo nadal sie ciesze :D
NOWE: dodam, ze jest to w.g mnie bardzo oszczędne auto. w mieście delikatnie jeżdząc pali ponizej 10l na 100, po trasie jest to wynik 7-11 zalezy jak bardzo się spiesze :)
Niedługo wrzuce więcej fotek.
Panel K&na + brak rezonatora
K24A3
Skórzana tapicerka + zamiast 'drewna' jest srodek z Type-Sa czyli a'la carbon.
Seria narazie, w przyszlosci sprezyny eibach pro kit
Obręcze aluminiowe 'ALTIMO' 18 calowe
opona 225/40r18 michelin pilot sport 3
PREMIUM SOUND SYSTEM
zawsze, cos się znajdzie ;)
+ ze ma prawie wszystko oprocz kamery cofania (jezdzilem nowym acco, i jednak fajna sprawa)
-strasznie cichy silnik, nie slychac Vtec kicka...dlatego resonator out.
REDLINE PRZY 7500rpm
civie H22 Turbo, cos jak ma Dr. Romi ;)