Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Warszawa
1500 cm3
75 KM
0.00 s
Moje pierwsze auto. Odnowilem je do stanu oryginalnego. jeden z niewielu polonezow z 1992 nie majacych rdzy na karoserii. Dobry samochod dio nauki jazdy.
Amortyzatory monroe bo stock to porazka
1500cm3 gaznik 75KM. Po gruntownym remoncie wyciagnal 165km/h
oryginal
monroe
panasonic 4x40W 4 glosniki
2 poprzednie radia zostal ukradzoione jedno poszlo razem z boczna szyba
1)
Powrot do domu pierwszym swoim autem. Jechalem na lysych letnich oponach po zasniezonej Warszawie. To byly najdlozsze 2 godziny mojego zycia. potem byl zjazd na stacje w celu dotankowania auta i kupna gasnicy i trojkata.
2)
nauka wychodzenia z poslizgow na zwirowisku. Nie jedna linka i klocki przez to poszly ale sie oplacilo. Nabyte wtedy umiejetnosci pozwolily wyjsc calo z bardzo groznej sytuacji
Autko sprzedane. na jednym ze zdjec z tylu widac plandeke pod ktora stoi auto nr 2.
+
wygoda
bezpieczenstwo
duze wnetrze
wysokie zawieszenie
tylny naped(po tym poznac prawdziwe auto)
spalanie tylko 10l/100km
-
rdzaa:(/gdyby nie to dalej bym go trzymal jako drugie auto/
kepska jakosc czesci
kolor
Przywrocenie do stanu oryginalnego i wyciagniecie 165km/h. Igla
Niestety po pewnym czasie zaczal rdzewiec i go sprzedalem. Od tego samochodu zaczela sie mania w odszykowaniu aut do idealnego stanu co sporo kosztuje.
Patrz pojazd glowny:)
No moze i wygraniu sporej kumulacji w lotka by kupic i odszykowac cos jak stary mustang czy camaro.