Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Strzelce Opolskie
1390 cm3
95 KM
127 Nm
10.00 s
Renault Megane Kombi służący do codziennej jazdy, silnik 1.4 akurat wystarcza na jazdę po mieście i po okolicach. Kiedyś był prestiżowym,garażowanym samochodem, dzisiaj po zainstalowaniu LPG służy do codziennej jazdy. Cały czas w rękach 1 właściciela.
Brak, no chyba że tuningiem nazwać pognieconą tylną klapę :P
1.4 16v po zagazowaniu, dobrze się trzyma, jak na razie bez żadnej awarii.
Ujdzie w tłoku, chociaż trochę ciasne
Daje radę, ale mogło by być z tyłu nieco miększe.
Radio Kenwood CD/MP3/Aux 4x45 W MAX ( 28 W RMS ) ( zapomniałem modelu ). Napędza cały zestaw
Przód na zwrotnicy Średniotonowy głośnik w paśmie 250Hz-16kHz
Wysokotonowy od 7kHz w górę. Zestaw zespolony Peiying 1620c bodajże, tani, ale wystarcza
Tył to dwie sztuki Alphard 80 W Max 40 W Rms , w paśmie 40Hz-300Hz, obudowa typu bass reflex, gra bardzo ładnie, przyjemny głębszy bas.
Nagłośnienie chociaż wyszło tanio gra całkiem przyzwoicie, jakość dźwięku ładna, wszystkiego co potrzeba w codziennym przyjemnym słuchaniu muzyki.
Wyjazdy do Chorwacji, do Zakopanego...
Jeździć do 300 tys. km, potem sprzedać za jakąkolwiek cenę.
+ spalanie
+ dynamika jak na LPG
+ przestrzeń bagażowa
+ koszty części
+ bezawaryjność ( jak do tej pory )
- mógłby mieć silnik 1.6
- wąskie opony, czuje się nawet mały kamyk na drodze, a co dopiero wyboje i dziury na kierownicy...
Gazie w cenie 1.70 - tyle było jak zaczynałem jeździć tym autem.