Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Łódź
1296 cm3
84 KM
105 Nm
10.00 s
Troche sprostowań co do powyższych danych:
- Przyspieszenie katalogowo 11 s, mierzone nieprofesjonalnie na zimówkach ok. 10 s
- Zużycie paliwa - na trasie można zejść do ok. 6, po mieście oszczędnie ok. 8, mało oszczędnie 10, a wiadomo że jak się ciśnie na maxa to i pewnie ponad 20 by spalił.
Pozostałe info:
- masa 830 kg
- wersja TX - klima, wspomaganie
Dane wyżej, poza tym wiadomo - szlifierka, zaczyna się zbierać powyżej ok. 2,5 tys. obrotów i sensownie można kręcić do ok. 7
Wymieniałem amortyzatory na przodzie, ok. 300 zł/sztuke KYB
Seryjne, jakiś kaseciak Philipsa, ale i tak głównie słucham radia więc mi to nie przeszkadza, a jak chce posłuchać coś "swojego" to podłączam transmiter ;)
Sporo ich było
Pojeździć jeszcze kilka lat utrzymując samochód w dobrym stanie, a potem kupić dobrze utrzymaną E30
Plusy:
- dobre przyspieszenie dzięki niskiej masie, krótkiej skrzyni i sporej mocy jak na 1.3
- najtańszy popie*dalacz jaki można kupić
Minusy:
- na trasie troche denerwuje krótka skrzynia, bo na 5 przy 3 tys. obrotów jest tylko ok. 90 km/h
- niektóre części są drogie i słabo dostępne
mocnym tylnym napędzie albo AWD Subaru