Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Warszawa
1840 cm3
114 KM
157 Nm
9.70 s
CHARAKTERYSTYKA GENERACJI BA:
W 1994 roku zaprezentowano następną generację samochodu. Była to już zupełnie inna Mazda 323. Inna kształtem, techniką, wielkością i ceną. Futurystyczne linie karoserii zbliżały ją do klasy wyższej. Nowa 323 miała wąskie lampy przednie o kształcie równoległoboków. Tylne oświetlenie tworzył pas przebiegający przez całą szerokość auta, w 3-drzwiowym hatchbacku łączący się z szybą. Samochód był sprzedawany jako 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy liftback oznaczony literą "F" i sedan. Wnętrze auta krytykowano za brak polotu, urządzono je jednak bardzo przejrzyście i funkcjonalnie. Zastosowano nową rodzinę dynamicznych i nowoczesnych silników benzynowych z 6-cylindrową jednostką 2.0 montowaną w modelu 323F na czele. W 1995 roku dołączył 82-konny turbodiesel o pojemności 1.7 dostępny z nadwoziem typu sedan (Isuzu).
obnizone zawieszenie o 30mm. + 16" felgi :), zestaw xenonow 6000k(zdemontowane), tylne lampy LEXUS STYLE BLACK, kierunki boczne clary, przemalowanie przetloczen zderzakow, czarna blenda, koncowy wydech wykonany z polerowanej kwasowki (puszka tez ;)) zakonczony ladna 2 rurka, pakiet GT, bialy klosz lampy przeciwmgielnej od wersji angielskiej
seryjny 1.8 DOHC o mocy 114 km :P wyremontowany :)
moc nie powala na kolana ale naprawde swoje potrafi to autko ;)
seryjne jeszcze
obnizone o 30mm.
radio ALPINE i jakies tam glosniki :P , troche auto sie trzesie jak slucham muzyki :D
weekendowy wypad nad morze ;)
dbac, jezdzic, dbac ;)
auto ekonomiczne dzieki sekwencyjnej instalacji gazowej :)
wyglad... bo wyglada tak jak sobie to wymarzylem :)
1 tak zrobiona w polsce, dopiero od niedawna jest "klon" z tak samo zrobionym tylem jak moj ;)
turbo ]:-> w mojej madzi