Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Bartoszyce
1991 cm3
150 KM
195 Nm
10.00 s
Jestem właścicielem auta od roku 2008 - wtedy to przyjechał z Niemiec do Polski.
Było sporo rzeczy do zrobienia, ale na dzień dzisiejszy praktycznie wszystko jest wzorowe.
Lakier to Granitsilber Metallic 237.
Wnętrze w welurze, elektryka szyb i lusterek, szyberdach, halogeny, elektroniczny licznik kilometrów, tylna kanapa bez rekawa.
Silnik na początku wydawał się mieć mnóstwo mocy, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i na dzień dzisiejszy mocy trochę mi brakuje.
Alufelgi 16" Autec, kierownica M-pakiet, skórzana gałka zmiany biegów, lampy tył clear (na dzień dzisiejszy są już oryginały z przyciemnionym kierunkiem), kierunkowskazy przód clear chrom.
W bardzo dobrej kondycji - pali zawsze za pierwszym, kompresja jak na ten wiek super, dzwięk świetny!
Spalanie przy spokojnej jeździe po mieście w granicach 11 litrów.
Osiągi mierzone stoperem dają wyniki rzędu 9,2 - 9,6 do setki.
W bardzo dobrym stanie jak na swój wiek, oprócz tapicerki fotela kierowcy, którą poprułem wstawkami metalowymi z jeansów.
Kierownica M-pakiet, skórzana gałka, skórzane mieszki z białym przeszyciem.
Wyremontowane przed zimą - jak narazie cisza!
Seryjne głośniki, radio JVC KG-332.
Każdy wyjazd!
Alufelgi 17" Alutec - już zakupione czekają na montaż wiosną.
Plusy: dzwięk silnika i układu wydechowego, przestronne wnętrze, konsola środkowa skierowana w stronę kierowcy, równo świecące światła, lakier, wygląd, tylny napęd, elastyczność przy większych prędkościach.
Minusy: trochę mała moc w wersji 2.0, trochę za głośna (dotyczy wszystkich wersji R6 - ale nadrabia to pięknym brzmieniem).