Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Aktualnie UK
1998 cm3
200 KM
196 Nm
6.60 s
Auto sprzedałem, bo nie spełniało moich oczekiwań... Było szybkie, ale wymagało trzymania na wysokich obrotach, bo bez VTECa poprostu niewiele sie działo. Przekładnia kierownicza w tej generacji civica, to jakiś żart chyba, nie dość, że elektryczna, więc nieprecyzyjna, to jeszcze jest słabym elementem, pięta ahillesową tego modelu, i bardzo szybko ulega zużyciu, i wymaga wymiany, lub conajmniej regeneracji.
Pozatym auto miało wyraznie bardziej wyscigową charakterystykę, preferowany styl jazdy szybki, ale płynny, ja opsobiscie wolę sie pobawic z autem, wiec preferuję agresywną, rajdowa technikę jazdy - CTR tego nie lubiał, bok w winklu wymagał duzo miejsca i czasu do opanowania sytuacji... na torze pewnie civic sprawiłby sie dobrze, ale podczas wygłupów na drodze było średnio przyjemnie, dawały sie we znaki trzy rzeczy, otóż wspomniane elektryczne wspomaganie, do którego nie mogłem sie przekonać(nie bez znaczenia był równiez luz na przekładni), nadsterownośc ( w przednionapędowym aucie czasem mocno zaskakująca rzecz) i niewystarczająca reakcja na dodanie gazu poniżej 5000obr/min (vtec staruje od 6, ale juz przy 4.5-5 było wystarczająco mocy, za to poniżej nic sie nie działo)
Pełna seria, żadnych modów.
V-Tec... kręci sie jak pier...nięty na 8 tyś...;->>>>>
tutaj Japonczycy sie nie popisali.... wnętrze wyglada jak zywcem wziete z katalogów z lat 80 tych...;-)... poprostu paskudne....
Jedyną awangardą jest lewarek zmiany biegów a'la Polonez... ale jest on bardzo praktyczny, w każdej rajdowej czy wyścigowej maszynie lewarki zmiany biegów przenosi sie blisko kierownicy, lub przedłuża dzwignie, zeby skrócić czas zmiany biegów... tutaj juz fabrycznie o to zadbano...;-)
Seryjne jest zajebiscie zestrojone... na tor spasłoby twardziej, ale do upalania po ulicach jest miodnie.
>UPDATE<
Zawias wydawał sie byc świetny...do momentu, dopóki nie kupiłem Fiesty ST... wtedy okazało sie, ze zawias Hondy nie umywa sie nawet do zawieszenia Forda.
Seria... nie przywiazuje do tego wagi ;-P
+ VTEC
+ moc
- brak możliwości odłaczenia ABS
- bylejaka powłoka lakiernicza bardzo podatna na uszkodzenia
- delikatna i awaryjna przekładnia kierownicza ( stuki, puki, trzeszczenia)
- elektryczne wspomaganie kierownicy - nieprecyzyjne, nie sprzyja wyczuciu samochodu.
EVO 6