Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Leszno
1800 cm3
100 KM
10.20 s
Nigdy nie chciałem mieć golfa, marzyłem o japońskim rwd. Kideyś małem możliwość pojeździć \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"trójką\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" i mnie chwyciło, musiałem mieć golfa :D
Nie nazwałbym tego tuningiem, ale z konieczności było zrobione kilka rzeczy:
-szlif
-uszczelniony i \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"luźniejszy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" układ wydechowy
-oddławiony dolot
-przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-ostrzejszy zapłon
1,8 8v ABS 90KM bardzo popularna i dość wdzięczna jednostka napędowa. byłem świadomy zakupu tego silnika, byłem już z nim obeznany jeżdżąc innymi samochodami z VAG posiadającymi ten silnik. Gdybym chciał maszynkę na rwanie asfaltu, kupiłbym VR6 czego czasem żałuje.
Nudne jak flaki z olejem, funkcjonalne, nie tandetne, wszystko jest tam gdzie być powinno, jedynie fotele już nie najlepsze.
Twarde jakie lubię, odrobinę za wysokie.
Jednostka:
-Pioneer DEH 2220
Głośniki:
- wysokotonowe na desce: seria
- w drzwiach: jakieś Pioneery 3 drożne
- półka magnaty(woofery)
Ta w której wysiadła nagrzewnica :P
-Porobić kilka drobiazgów przy silniku
-Zawieszenie troszkę niższe
-przedewszystkim doprowadzenie blachy do ideału
-ładna, szeroka stal
+ładnie się prowadzi
+dość żwawy
+mało awaryjny jak na swój wiek
+czarny
+3 drzwiowy
+tanie części
-kiepskie zawieszenie
-spalanie w stosunku do mocy
Nissan Skyline r33