Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Kraków
1600 cm3
85 KM
130 Nm
0.00 s
Jest to mój drugi polonez, pojemność 1.6 OHV, czyli 3 podpory co mnie bardzo cieszy gdyż jest tani w eksploatacji i naprawach :)
- Felgi 14" MOMO przód 6J
- Biała stal tył 6J
- Czarne lampy przód
- Pasy szelkowe Schroth
- Kierownica RAID
- Mały polonez na desce rozdzielczej
- Kolektor GSi
- Atrapka Orciari
- Dokładki Orciari
- Skajowa kanapa tył + zagłówki z radiowozu :)
- Czarna maska
- Czarny dach
- Czarna klapa bagażnika
1600 GLi czyli 1.6 na jednopunktowym wtrysku Abimex'a zasilany Pb jak i LPG, założony kolektor GSi poprawiający dół obrotów :)
Inter groklin standard, skajowa kanapa, kierownica raid, pasy 3 punktowe schroth.Reszta totalna seria :)
Jeszcze seryjne :) W planach obniżenie na Dieslowskich spręzynach, hipolowe amortyzatory, dodanie 3 pióra resorów tylnych, sklepanie na płasko wraz ze skróceniem wieszaków.
Radio Blaupunkt, Wzmacniacz raczej no-name ok 150W RMS, Skrzynia bassowa + głośnik Pro-Sonic 25cm ok 150W RMS, piszczałki tu i tam :)
Totalnie wystarcza żeby zatrzęsło lusterkami :)
Każda jest pamiętna.
A zwłaszcza niezliczona ilość poślizgów ;)
Raczej same plusy, minus to to że zwiększone spalanie w zimie ale idzie mu wybaczyć :)
Drift Event na sniegu z BMW e30 no cóż okazał się słabszy :)
C20NE :)