Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Opatów
2184 cm3
138 KM
314 Nm
10.00 s
P12 zdecydowanie odbiega od poprzedniczek wyróżnia ją przede wszystkim stylistyka i oryginalność :)
Miała założonego chipa w Szwajcarii do 150KM jednak został on zdemontowany z powodu błędów w czujniku znajdującym się w listwie common rail...ktoś po prostu nie wymienił ROMa w ECU :(
Białe pokrowce z napisem NISSAN na zagłówkach :P
Seria 2184cm3 138KM rzędowa 4 poprzecznie ustawiona wraz ze skrzynią manualną 6 biegową. Silnik konstrukcji japońskiej nie był robiony przez renówkę jak twierdzi większość jest on złożony na podzespołach DENSO w szczególności listwa zasilająca CR. Rozrząd na łańcuchu w przeciwieństwie do francuskiego 1.9 dCi na pasku
Przestronne ze skórzaną tapicerką...Wydaje mi się że fotele są ciut za twarde ale wszystko to rehabilituje 5 calowy ekran na środku wraz z panelem kontrolnym typu N-Form i niecodziennie umieszczonymi zegarami :)
Niezależne na kolumnach McPhersona przód i tył
Na kołach aluminiowych ze stopów lekkich 17 calowych
Seria 6 głośników + Subwoofer pod siedzeniem pasażera
Spokojnie daję radę :)
3 miesiące po kupnie Primki do Bułgarii w Ruse był nieoznakowany remont i 3 godziny kręciliśmy się po mieście szukając drogi :D
Plusy:
-Dynamiczny i oszczędny
-Pojemny
-Przestrzenny
-Sprytnie rozwiązane przyrządy pokładowe
Minusy:
-Trochę za twardy
-Za szerokie opony jak na polskie koleiny
Załadowany z kompletem na pokładzie 200km/h