Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Radom
1498 cm3
90 KM
0.00 s
Zwykła Nexia, troszkę zmodyfikowana bardziej wizualnie niż mechanicznie. Poprawiłem trochę koreańskich stylistów - według własnego uznania. 90KM pod maską pozwala na normalną jazdę z odrobiną dynamiki. Więcej jak narazie nie potrzeba ;)
Do poprawy kilka rzeczy które mam nadzieję uda mi się zrealizować Wiosną 2011 ;p
Mechanicznie jak na razie wywalenie katalizatora w zamian za strumienice łuskową.
Wizualnie:
- Przyciemnienie przednich i tylnych lamp
- Modyfikacja grilla
- Przyciemnienie tylnych szyb
- Usunięcie wszelkich emblematów
- Rozpórka kielichów z przodu
1.5 16V DOHC - 90KM
Pełny wtrysk, bez LPG.
Wnętrze seria, odrobinę ulepszone przez poprzedniego właściciela. Np. uchwyt od nawigacji przykręcony na WKRĘTY do deski rozdzielczej ;)
Podświetlenie zegarów i panelu nawiewu w kolorze białym(wcześniejszy kolor to zielony)
Seria, na polskie dziurawe drogi super, miękko i komfortowo. Troszkę za duży przechył w zakrętach ;)
Zwykły PANASONIC CQ-DFX683N CD/MP3 +2x jakieś noname 10cm z przodu + 2x jakieś firmowe(nie chce mi się iść sprawdzać) 13cm ;/ z tyłu.
Każda ze znajomymi taka jest :D
Gleba
Nowe koła
Lakiernia
Może SWAP na 2.0
Plusy to wygląd i dobry stosunek jakość-cena. Za spoko kasę można mieć spoko sedana z dobrym wyposażeniem i wielkim bagażnikiem.
Minusem jest to że większość kierowców nie patrzy na to auto pozytywnie tylko dlatego że to DAEWOO tak jakby to nie wiadomo co było. To dobra marka a Nexia to świetne auto tylko trzeba je mieć a nie za przeproszeniem pierdolić głupoty nigdy nie jeźdżąc...
Hmm czasem tam się łyknęło kogoś na mieście czy trasie, ale jakoś specjalnie trofeów na ulicach nie zbieram ;)
SWAPie na C20XE