Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
lublin D.P.M
2000 cm3
136 KM
0.00 s
Nowe auto ojca ,zakupione 23-10-10 , miało być Audi B4 ale ojciec nie dogadał się ze sprzedającym i zrezygnował z zakupu i po dwóch miesiącach trafiła się ta właśnie omega ,kupiona od znajomego wulkanizatora ,który również dorabiał autem na taxi .Auto sprowadzone z Niemiec w 03.2008 ,gaz założony 07.2009
Wyposażenie :
ABS
C.ZAMEK
DOMYKANIE SZYB Z KLUCZYKA
EL. SZYBY
EL.LUSTERKA + PODGRZEWANE
EL. FOTELE
KOMPUTER POKŁADOWY (TID)
KLIMATYZACJA DWUSTREFOWA
2x PODUSZKI POWIETRZNE
REFLEKTORY SOCZEWKOWE + el. regulacja
WSPOMAGANIE KIER.
tak był - \"kogut\" na dachu , naklejki na magnes , kasa fiskalna , taksometr i reszta gadżetów do taxi :)
2.0 16v z lpg sekwencja -STAG 4 na podzespołach Tomasetto,
na gazie przejechane 30 tys. przebieg auta na dzień 23-10-10 215184 km
zalany olejem półsyntetycznym LIQUI MOLY
zadbane , tapicerka bez żadnych przetarć , kierownica niepowycierana ,mieszek drążka biegów również itp. , więc przebieg chyba autentyczny .
jak to w omedze , komfortowe , na razie nic nie stuka , na wiosnę będą założone nowe amortyzatory BILSTEINA które stary dostał razem z autem .
Z tyłu było zawieszenie samopoziomujące ale poprzedni właściciel je odłączył z powodu uszkodzenia jednego z amortyzatorów i zmienił amortyzatory na zwykłe ,ze względu na to że były tańsze od pneumatycznych . Pompa i wszystkie podłączenia zostały w aucie więc wystarczy zakupić amory i cieszyć się zawieszeniem pneumatycznym :) .
radio ALPINE CDA-9851R
Głośniki fabryczne
4X- wysoko tonowe
4X- średnio tonowe
Wymienić sondę lambda bo ześwirowała i nieraz źle z czytuje i przez to czasem obroty falują .
21/02/2011
Usterka z falującymi obrotami zlikwidowana , powodem usterki był silnik krokowy który został przeczyszczony i obroty się ustabilizowały :) Ale sonda i tak do wymiany bo tak wykazał ECU przy podłączeniu pod komputer i nieraz się zapala kontrolka silnika .
5/03/1011
Wtryski od gazu wymienione na nowe stare ponieważ były kiepskie jakościowo i dlatego padły po trzydziestu tysiącach jazdy na gazie , teraz Omega jeździ na gazie bez żadnych problemów .
+ pakowny
+ komfortowy
+ tani w utrzymaniu jak na auto tego segmentu
+ posiada klimatyzację :)
+ napęd na tył , w zimie można troszkę boczkiem polatać :) bo na suchy asfalt te 136 km to trochę za mało i poza tym szkoda by było tak katować auto w końcu to nie driftowóz :)
- niestety w zimie nie wjedzie pod każde wzniesienie pod które przednio napędówki dają radę :(
- największym minusem tych aut jest słabe zabezpieczenie antykorozyjne
- problemy z instalacją gazową,30 tysi na gazie i już trzeba było wymienić czujnik ciśnienia gazu - 300 zł.(później okazało się że wymiany dokonał najdroższy gazownik w lbn , dlatego tak drogo)po tygodniu jazdy na lpg wymiany wymagał wtrysk bo się zawiesił i parownik bo był nie szczelny ale już wymiany dokonał inny gazownik- parownik i wtrysk 150 zł 2/02/2011 - znowu padł wtrysk ale zachodzi podejrzenie że padł ten sam wtrysk co był już wymieniany bo najprawdopodobniej nie był nowy tylko po regeneracji i dlatego gazownik zainkasował nie dużą kwotę za wymianę . Tymczasowo Omega jeździ na benzynie .Także przez instalację LPG ,sonda lambda kwalifikuję się do wymiany bo nieraz świruję i wtedy obroty falują , poza tym omega sprawuję się dobrze ale wkur... ojca ten gaz i zastanawia się nad sprzedażą omegi , nie ma to jak wolnossący diesel starej prostej konstrukcji ,taki jaki był w poprzedniej omedze ojca , miał już najechane z 500 tys.(na liczniku 250:) ale nie sprawiał większych problemów , wiadomo miał też minusy \"nie jechał\" a w zimie palił 11/12 L. na 100 km.
na 3 biegu do odcięcia 130 km/h cienko ale cóż to tylko słabe 2L ,przydał by się MV6 :)