Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Warszawa
1998 cm3
160 KM
188 Nm
8.20 s
Totalnie seryjna Astra OPC.
Przygotowana przez Opel Performance Center w celu uzyskania sportowej homologacji do rajdów (wymagane wyprodukowanie 2500 egz.) w liczbie 3000 sztuk. W stosunku do wersji 2,0 Sport posiada następujące zmiany:
- silnik ("ostry" wałek rozrządu, kute tłoki i korbowody, inny kolektor wydechowy, komputer, usunięty wałek wyrównoważający);
- skrzynia biegów (F-23, ze skróconymi przełożeniami);
- zawieszenie (niższe o 20/10 mm i twardsze);
- hamulce (średnica tarcz 308/240mm);
- masę (-50 kg);
- felgi 17 calowe BBS;
- opony 215/40R17 Dulnlop SP 9000;
- spojler, inna listwa pod przednim zderzakiem, lusterka OPC;
- obrotomierz wyskalowany do 8000 obr/min (odcięcie obrotów przy 7000);
- tapicerka "Sky Line" (w części egzemplarzy fotele Recaro);
- dostępne kolory: niebieski (Arden Blue), srebrny (Silver Star), czarny (Antracyt Black);
brak, nie ma i nie będzie
Wolnossący X20XER
Seryjne: fotele Recaro, tapicerka "Sky Line", niebieskie pasy bezpieczeństwa
Seryjne, usportowione
seryjny radiootwarzacz CDR 500 + seryjne 4 (chyba) głosniki. Mi w zupełności wystarcza, a czasami i tak wole posłuchać silnika;)
Kazdą pamietam, a szczególnie te po wąskich, krętych i równych drogach... I jeszcze tą podczas której nieświadomie zostałem nagrany przez stróżów prawa...
Może szpra, jakieś zawieszenie i na lato slicki - ale to narazie w fazie marzeń...
Same plusy;) Ale chyba największe to zawieszenie i zestponiowanie skrzyni biegów do charakterystyki silnika. I hamulce też mają spore możliwości.
Mam nadzieje, że przede mną;)
Subaru Impreza WRX STI i/lub Mitsubishi Lancer Evolution