Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Warszawa
1500 cm3
109 KM
149 Nm
12.00 s
Autko kupiłem od handlarza w 2006 roku. Było bardzo zaniedbane. Od tamtego czasu skrupulatnie doprowadzam je do jak najlepszego stanu. Silnik D15B7 jest idealnym kompromisem miedzy dynamiką a oszczędnym spalaniem. Z przodu już niestety wskoczyła dwójka ale autko w prowadzeniu nie daje po sobie poznać że ma już 14 lat. Polecam Honde wszystkim młodym ludziom dla których samochód jest czymś więcej niż tylko środkiem komunikacji. Te auta maja dusze , w szczególności powyżej 4000 obr/min .
+ short shifter
D15B7 od samego początku i aż po grób .
No tu jest wciąż pożoga :-( Tapicerka drzwi kierowcy ma dziure skrzętnie zalepioną taśmą , Na desce rozdzielczej są dziury po śrubach które niegdyś utrzymywały uchwyty , okładziny podłogi poukładane są tak jak by poprzedni właściciel był przemytnikiem . Fotel pasarzera lekko się buja a tylnia kanapa jest złamana na środku - Całej tej demolki dokonał poprzedni właściciel . Ja nie zrobiłem z tym nic koncentrując się przede wszystkim na mechanice. Ten element napewno nalezy dopracować - czeka na swoją kolej z powodu braku funduszy . Czy wspomniałem już o kierownicy wytartej tak że nadaje się już tylko do wymiany ??
14,07,08 - Tapicerka drzwi już wymieniona - kierownica obszyta czarną skórą .
seria :-/ Sprężyny z przodu ciut niżej .
Od niedawna Biały OZ ubrany w Toyo ZR1 195/55/15
A gra sobie coś z tyłu , coś z przodu i nawet coś słychać :-)
Wrocław-Warszawa . Prosto od kupca do domu. Bez żadnych dokumentów po za niemieckimi , bez ubezpieczenia , na lewych blachach i na własnych kołach . I co najważniejsze - bez przypału :-)
To już kwestia obecnego właściciela.Auto sprzedane :-(
PLUSY
-kultura pracy silnika i wysoka niezawodność
-oszczędne spalanie przy przyzwoitych osiągach
-charakterystyka zawieszenia
-duża tylna kanapa i olbrzymi bagażnik
MINUSY
-wiek
-ceny orginalnych części
-niski zawias na naszych drogach to poraszka
-Wysoki przebieg ( 14,06,2008 232,000tyś. km ) więc i apetyt silnika na olej - około 1 do 1,5 litra na 8 tyś. km
17.11.2007 autko wylądowało na hamowni. Okazało się że opłacało się zadbać o jednostkę napędową :
109,8 km przy 5720 obr./min co w przypadku jednostki d15b7 z przebiegiem blisko już 250 tyś. jest niebywałym sukcesem - jak dla mnie oczywiście .
Wygranej w totolotka