Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Bolesławiec
1900 cm3
115 KM
5.00 s
Autko zostało przeze mnie sprowadzone z Niemiec od starszego Pana- LEKARZA- 1 właściciel od nowości, książka serwisowa, oryginalny przebieg, 1000% bezwypadkowy, nigdy nie lakierowany, nie bity itp… ZADBANY EGZEMPLARZ BEZ ŻADNEJ NIEPRZYJEMNEJ PRZYSZŁOŚCI. Wszystko robione na bieżąco, zero luzów stuków szmerów (części z najwyższej półki)…
„Fani” tego modelu nazywają ją KRÓLOWĄ LAWET- kogo bym nie zapytał wszyscy narzekają… Moim zdaniem to kwestia trafienia na DOBRY ZADBANY egzemplarz i eksploatacji użytkownika- mój jest takim przykładem- użytkuje go już 4 lata i zrobiłem ok. 80 tys km- NIGDY NIE ZAWIÓDŁ! Trasy rzędu 3000 km są dla niego pryszczem.
Autko jest użytkowane głównie na dłuższe trasy autostradą wyjazdy na wakacje itp.
Nie jestem zwolennikiem wiejskich tuningów i poprawiania fabryki, no ale…
- boczne kierunkowskazy bezbarwne od nowego modelu,
- piesek z kiwającą głową z lat 80
- gumowe korki na szybę z lat 80
- cb-radio
Seryjny 1,9 dci, bez żadnego chipowania. Krótko mówiąc BRZYTWA, oryginalny przebieg 220 tys i ciągle rośnie, wymienione:
- sprzęgło,
- turbo,
- skrzynia,
- rozrząd,
- wtryski sprawdzane- super,
regularny serwis, przeglądy, rozrząd itp… Myślę, że najbliższe 180-200 tys km przejeździ dalej bez żadnych inwestycji. 6-biegowa skrzynia zapewnia BARDZO małe spalanie i w miarę dobre osiągi- przy prędkości 130 spalanie wynosi 5,3l/100 km (przy 150 +- 6l) Po mieście ok. 5,9 (zima 6,3 ale to już max).
Laluna nie jest ani katowana ani zamulana- optymalnie użytkowana, jak Bozia przykazała :)
Oryginalne w znakomitym stanie- nie było nigdy palone, nic nie stuka, nie odpada, nie "tarabani", KOMPLETNE, wszystkie plastiki na swoim miejscu, bez przetarć i ingerencji- raz w roku prana tapicerka i regularne odkurzanie. Kierownica, pedały i gałka zmiany biegów nie zniszczone.
Jak to w Polsce- trzeba zwracać szczególną uwagę- niedawno były wymieniane amorki, końcówki, drążki itp. itd.- praktycznie wszystko na czele z zawieszeniem tylnej belki- zwarte, sztywne, bez stuków.
Oryginał + wzmacniacz i woofer (prawie maksymalnie ściszony w celu lekkiego podbicia dynamiki) pod oryginalne radio!!!- bardzo ładnie i dynamicznie grający sprzęt, chociaż do szpanerskiego łupania pod skrzyżowaniem trochę za słaby, ale przecież to nie auto dla dresów :). NAJWIĘKSZYM PLUSEM JEST REGULACJA PRZY KIEROWNICY.
zamontować głośnik zewnętrzny do Cb-radia, może zmiana alu, utrzymywać dalej w takim ładnym stanie
+ bardzo niskie spalanie
+ wygodny, poręczny i praktyczny
+ ogromna przestrzeń bagażowa (bez problemu można się wygodnie wyspać)
+ niezawodny, dynamiczny, bezobsługowy
+ 6-biegowa skrzynia
+ czujniki parkowania, sensory deszczu, automatyczne domykanie drzwi i rozwiązania zabezpieczające
+ ponadczasowy wygląd- 10 latek a całkiem nieźle się prezentuje
- troszkę brzydkie fabryczne felgi (seryjne)
- słabe sprzęgła i turbiny- 200 000 km i trzeba wymieniać, na szczęście tę kosztowną zabawę mam już za sobą (ponad 3 tys...)
to nie jest autko na wyścigi, ale przy 180 km nie ma żadnego problemu z jazdą. Zazwyczaj jeżdżę 120-140.
Marzyłem o dobrym autku- lalunie i chwilowo nie planuje go zamieniać :)
wyczesana lagunka :P jedne z ładniejszych kombii :P te tylne lampy mmm śliczne :P
zapraszam do ocenki mojego gulfa :P
pozdro :))
Super ciekawy opis i bardzo ładne autko. Szerokości dla Was. Zajrzyj z Lalą na klubrenault.pl/forum
OKEJKA oznaczył pojazd jako wyjątkowy
OKEJKA pozdrowił kierowcę pojazdu