Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Kalisz
2165 cm3
110 KM
0.00 s
Autko w moim posiadaniu od 3 lat, łociec mi kupił jak wyszedłem z kamaszy. I już wiem, że nie pójdzie w inne ręce. Nawet żona nie chce zmienić na nowszą :)
Przyciemnione szyby hehehe :) to będzie jakieś 10pkt reputacji w mieście :D
2,2i J7T, 110 konny, chodzi jak pszczółeczka jak na swój przeieg 176 tyś. Po zakupie renaty planowana głowica, przyczyną było zapalenie się zaworów przez co nie paliła na jeden gar. Poprzedni właściciel po zagazowaniu prawdopodobnie nie regulował zaworów. No i tak się stało, depnąłem w sandał i po zawodach.
Przestronne niczym autobus :), obite ciemno popielata welurową tapicerką. Magiczne klamki do otwierania drzwi przy wysiadaniu. Zawsze trzeba mówić każdemu kto pierwszy raz jedzie "trzeba włożyć w tą dziurkę, żeby otworzyć" :D
Miękkie, podczas jazdy czuję się jakby się płynęło. Z przodu lekka modernizacja, przy okazji wymiany amorów, zostały przycięte lekko sprężyny co by przód nie piał za bardzo.
Głośniki w desce rozdzielczej 100% oryginał, drzwi PHILIPS (chyba 120W), tylna półka jakieś noname'y (80W), Radyjko PIONNER DEH-3730MP 4x45W, do tego CB RADIO PRESIDENT JOHNY II ASC + SIRIO ML-145 na misiaków
Nie zmienię na inne, przy większym przypływie gotówki będę odrestaurowywał. Być może kupi się coś innego a Renia będzie tylko na weekendowe wypady.
Plusy:
- wszechstronne wnętrze
- dobra widoczność z każdej strony
- małe spalanie jak na ten silnik
- żwawy silniczek
Minusy:
Tutaj już bym musiał pomyśleć ale nie chce mi się
Renault 25 2,5 V6 Turbo w Full wypasie prosto z fabryki oczywiście robiona w białych rękawiczkach :)