Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1969 r.
Warszawa, Plock
1776 cm3
90 KM
141 Nm
10.00 s
VW 1200 spar-kafer. Najbardziej uboga wersja garbusa produkowana w latach '67 - '73. typowe dla tego modelu: brak wskaznika poziomu paliwa (wajcha od rezerwy tak zwany "kranik"), "okrojona" podsufitka, brak chromowanej listwy na masce.
obecnie projekt Cal-Look w fazie chyba końcowej.
nie uznaje... yyy w garbie? Po co?
Modyfikacja ;D wolę to pojęcie.
1776ccm T1 na podwojnych gaźnikach Dellorto DRLA 40 (+CB Performance Dellorto Dbdate kit - duże venturie 34mm i poziome listwy rozpylające, jet doctor) plus velocity stacks 40mm
- kolektory dolotowe, filtry CB Performacne,
- steroeanie gaźników typu twist VWSPEEDSHOP,
- walek rozrzadu ENGLE W110
- nowe głowice rozwiert pod tłoki 90.5mm plus fly cut semi hemi (54ccm komora spalania w głowicy) lekki porting :D na ile pozwolily prowadnice zaworow.
- lekkie szkalnki Scat
- pompa oleju Shadeck 30mm + dekiel z wyjsciem na FF i zaworem ciśnieniowym VWSPEEDSHOP
- skrecane wałki klawiatur BugPack + krzywki STD 1.1:1
- mocne pojedyncze sprezyny zaworowe Bug Pack.
- nowe tloki/cylindry 90.5mm MAHLE
- zaplon: zestaw: Aparat Pertronix i modułem Ignitor II, cewka 40.000V, przewody Pertronix 8mm,
- BMD serpentine belt system pulley (kolo pasowe i alternatora w systemie plaskiego paska z napinaczem)
- system full flow (plus filtr oleju pelnego przeplywu)
- filtr oleju FRAM HP1
- dodatkowa miska olejowa 2 QT CB Performance
- Odma bloku i glowic VWSPEEDSHOP breather tube,
- zewnętrzna chłodnica oleju (6 rurowa) Bug Pack + wentylator 80W,
- przykerecane, polerowane, auminowe pokrywy zaworów FillStar CB Performance,
- kolektor wydechowy merged 1 5/8" z nierdzewki VWSPEEDSHOP by Phoenix Performance Exhaust,
- tlumik "TURBO muff" 2.5" z nierdzewki VWSPEEDSHOP by Phoenix
- mocowanie skrzyni biegow (i silnika za razem) na poliuretanowych poduchach Proethan.
standard plus:
- 3 podstawowe zegary Auto Meter z serii Sport Comp: temp oleju, PSI oleju, temperatura głowic,
- shifter Gene Berg 60% szybszy ("krotszy") od standardowego drazka zmiany biegow
- Chromowana kierownica Grant Classic
- obrotomierz Auto Meter Sport Comp
- twarde gazowe amortyzatory z tylu
- przednie amory gazowe
- obniżana o 3 cale i zwężana o 2 cale, belka przedniego zawieszenia (tzw: puma),
- stabilizator przedinoego zaiweszenia Bug Pack
- przednie tarczowe hamulce
- obniżone o 2,5" zwrotnice pod hamulce taczowe,
- zmieniona pompa hamulcowa z 1 sekcyjnej na dwu sekcyjna.
- Felgi aluminiowe 15" "Baby Burners" orginalne MAHLE (Porsche 914 z lat 70tych)
- opony przód Veredestein Sprint Classic 155/80 R15, tył Veredestein Sprint Classic 185/80 R15
Blaupunkt z Epoki + 1 glosnik :D (tak zwana seria)
kazda :). Ostatnia: Polska - Wolfsburg - Wielka Brytania :). 4 kraje w 2.5 dnia :) ze zwiedzaniem Auto Museum w Wolfsburgu :)
z Midlands nad Atlantyk :D...
UK - Polska w 2 dni :D
next sezon:
- dżin z butli???
nie ma minusow :) same plusy
jezdzi i zaskakuje "plastiki"
dojechal do Anglii,
dojechal nad Atlantyk... i wrocil :D
dalej jezdzi...
czas na 1/4 ET 15,201s w pełnym ekwipunku na Geco Cup na Bemowie 27 Września 2009r :D
2110ccm lub 2276ccm na Weberkach IDA lub Dellorto DRLA 48 i skrzynia Pro street + dyfer Quaife LSD/ATB