Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
warszawa
1914 cm3
130 KM
0.00 s
- Jestem jego piątym właścicielem, 3 w polsce. garażowany na zimę.
zapraszam na moją stronkę www.vwgarbus.com :)
- alufelgi ATS 15' 7J tył, 5,5 przód (z epoki)
oponki 165/65 Bridgestone na przód i Firestone MULTIHAWK 195/65 z tyłu
- tarczówki z przodu
- 1914 ccm na dotarciu
- długa skrzynia AT
- czarne oryginalne obszycia foteli
- zielone oryginalne boczki
- dywaniki Wolfsburg edition
- sportowa kierownica + oryginalne owijka kamei
- obrotomierz auto meter, temp. i ciśnienie oleju
- shifter Bene Berg 40 %
przód:
- gwintowane kolumny + obniżające sprężyny
- stabilizator 7/8
- rozpórka empi
tył:
- lekko obniżony na drążkach
- amortyzatory gazowe kyb + rozpórka bug pack usztywniająca budę i widły silnika
- radyjko blaupunkt
- jazda na spotkanie garbiarnii, w trakcie którego pękło mi koło pasowe prądnicy... he he generalnie po 3h ruszyłem dalej w drogę :) (dzięki Quba i Karo)
- aby jeździł jak najdłużej
- same plusy