Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Wrocław
1043 cm3
50 KM
0.00 s
Volkswagen Polo 86C 2F Steillheck po "drobnych" modyfikacjach :) Po sprzedaniu Golfa 2 wróciłem znowu do korzeni - Polo :)
Jak widać na zdjeciach ;) Ostatnimi czasy doszły aluski i brzydkie srebrne siatki zmieniły kolor na czarny ;)
1043ccm, toertycznie 44KM fabryczne, aczkolwiek poprzedni właściciel twierdził że jest coś w nim grzebnięte, faktycznie zbiera się lepiej niż zwykły 1.0 :) Założone sportowe świece, przewody, etc.
Zmienione ze standartowego FOX'owego na GTkowe - ciemna tapicerka - boczki. Konsola środkowa. Fotele kubełkowe od VW Corrado, przyciemnione szyby...
Cały KIT FORMEL, podejrzewam żę około -80/80 lub więcej-obniżony - utwardzony.
Felgi ATS Classic 13x7j ET20 +oponki Dunlop Sport 2000 175/50/13
Hahaha, narazie brak, nie mam nawet pierdziawki, ani glośników, ani anteny, ani kabli ;) ZERO :) Ale wszystko w swoim czasie :)
Świrowanie po imprezie na lodzie ;) Hołowczyc wymięka ;) Moi pasażerowie też - 3 z 4erech osób które wysiadły puściły pawia ;)
W najbliższym czasie - po następnej wypłacie ;) będzie SWAP, w miejsce 1.0 przyjdzie 1.3 3F - 75KM - z wersji GT.
Następnie w kolejce czekają rozpórki, CAR AUDIO łącznie z zabudową bagażnika, podsufitka (brzydka jasna jeszcze się ostała), wymiana lusterek z powrotem na standardowe i parę innych rzeczy... Ogólnie kolega KAS18 z G40 zaraził mnie jeszcze pomysłem na pół klatkę, ale to raczej nie wcześniej jak w wakacje :)
Mało pali jak się spokojnie jeździ - jak się depnie niestety wcale nie jest taki oszczędny... No silniczek jednak troszkę za słaby, dlatego już czeka na wymianę :)
Nie wiem, vmax 160km/h...
O tym żeby moje plany co do autka się powiodły i żeby starczyło mi sił i piniążków na ich realizację :) Chciałbym zrobić z tego samochodziku coś na europejskim poziomie :) Na to potrzeba czasu, pieniążków i samo zaparcia :)
Nowy nabytek: rozpórka właśnie dotarła ;D