Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Wrocław
1398 cm3
8.50 s
Polonez Caro 1,4 16V
Mechaniczny i wizualny
HAMULCE:
przód: tarczowe, sportowe klocki hamulcowe, zmienione zaciski pomalowane na czerwono
tył: bębnowe pomalowane na czerwono
1,4 16V Rover moc seryjnie 103KM, wielopunktowy wtrysk paliwa.
-sportowe świece Brisk
-planowana głowica
-polerowane kanały dolotowe i wylotowe
-odchudzone koło zamachowe
-filtr stożkowy
-rozwiercone zawory
-przestrojony komputer
-brak katalizatora
-bezpośredni układ ssący
-sportowy układ wydechowy
-polerowane elementy osprzętu silnika
-sportowy wałek rozrządu
-zamontowana turbosprężarka poprawiająca moment obrotowy
-wał od Argenty
-kable POWER TEC
-wzmocniony most
i jeszcze pare drobnych zmian
wszystkie modyfikacje były przeprowadzane przez firmę
-sportowa kierownica MOMO
-skórzane mieszki
-alu nakładki na pedały
-welurowe dywaniki
-sportowe fotele
-zegary podświetlane na niebiesko
-białe zegary
-sportowa gałka zmiany biegów
-obniżone i utwardzone
-z tyłu o jedno pióro więcej na resor
-klepany resor
-cięte sprężyny
-Radio z CD i MP3 Blaupunkt Calgary MP36
-zmieniarka na 6 płyt CD
-wzmacniacz Jensen Apollo 4000
-2 głośniki niskotonowe Magnat Xpress
-2 głośniki eliptyczne Boschmann G-4632 S
-2 głośniki kolumnowe Dibeisi DBS-C8004 150W 20cm
-tuba basowa Magnat
każda jest pamiętna:)
8,5 s do 100km/h