Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Rawa Mazowiecka
1800 cm3
60 KM
0.00 s
Autko bardzo przyjemne ,mało pali i jak na silnik diesla jest całkiem dynamiczne ,Mam go od roku i od roku kompletowałem części na podrasowanie i lekki German Styling ,auto cały czas w budowie ,zostało jeszcze kilka pierdółek stylistycznych i swap silnika
Zmiana zawieszenia na kompletne z wersji sportowej ,wymiana sprężyn na twardsze i niższe o -60/-40 firmy Wieteck ,amortyzatory koni sport z regulacia twardości ,zmiana układu hamulcowego na sportowy ,zmiana silnika na silnik wysoko prężny ,turbo doładowany z Mondeo ,zmiana zderzaków na zderzaki z wersji SI (Futura) przód ,tył przerobiony własnoręcznie zdeżak MK5, szersze progi boczne , Felgi ACR Aluminium z polerowanym rantem,przywiezione specjalnie z Niemiec 7jR14 Et18
W chwili obecnej 1800 Diesel 60km ,, Planowana zmiana na 1800 Turbo Diesel z Mondeo 90 km
Serja ,panuje zmienić fotele na Recaro
Już po zmianie i w chwili obecnej wzbogaciło sie o stabilizator przedni oraz tylni ,rozpórkę dolną (poprzecznica) rozpórka górna na kielichy ,Amortyzatory Koni Sport z regulowaną twardością ,sprężyny Wieteck -60/-40 ,kompletny układ hamulcowy z RS1800 ,w skład którego wchodzą tarcze wentylowane ,większe zaciski oraz większe bębny na tylną oś
Radyjko JVC + tweetery ,głośniki midbasowe w drzwiach ,głośniki pioneear + Tuba Magnat 300W
Powrót z ogólnopolskiego zlotu Ford Fiesta
Jak na razie tylko dokończyć projekt bo jeszcze sporo pracy przede mną
Wszystko co z robiłem i robię jest moim dziełem wiec jak dla mnie to wystarczające osiągnięcie :)
Focus RS ,Esscort Coswort