Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
Kraków
1995 cm3
105 KM
12.00 s
Prezentowany model DS 20 jest wyposażony w semiautomatyczny układ przeniesienia napędu, posiada sekwencyjny sterownik zmianą biegów. W kabinie posiada jedynie hamulec i gaz.
Rozwiązanie to zostało zaprezentowane w 1955 r. podczas Salonu Samochodowego w Paryżu. `
Samochód po pełnej blacharce.
ciężar: 1.300, maks 1.780,
Brak
HAMULCE:
hydrauliczne, przód tarczowe dwutłoczkowe umieszczone przy skrzyni biegów, tył bębnowe z regulacją siły działania od obciążenia poprzez układ hydrauliczny - ciśnienie hamowania proporcjonalne do panującego w tylnym zawieszeniu.
Układ jest wyposażony w system automatycznej regulacji rozłożenia siły hamowania pomiędzy osiami.
hamulec zasadniczy - "grzybek"
pomocniczy na przód nożny
benzyna 4-cyl., układ odwrotny, 103 KM, gaźnik dwugardzielowy z układem sterowanym hydraulicznie, poj. 1985 cm3,
SKRZYNIA BIEGÓW:
4+1, sterowana siłownikami hydraulicznymi, sprzężona z mechanizmem różnicowym.
Sprzęgło tarczowe, suche sterowane hydraulicznie (brak pedału sprzęgła)
tapicerka welurowa
hydropneumatyczne
Zasilane z centralnego układu ciśnieniowe pracującego na oleju LHM - zielonym,
przód: niezależne wahacze, połączone wałkiem skrętnym,
tył: wahacze wleczone,
wyposażone w siłowniki hydrauliczne z amortyzatorami i kulami z sprężonym azotem,
Brak
UKŁAD KIEROWNICZY:
wspomaganie hydrauliczne zależne od prędkości zasilane z głównego obwodu hydraulicznego,
liczba obrotów maks. lewo/prawo - 2,5,
OGUMIENIE
przód/tył: 180 HR-15 / 165 HR-15
ROZMIAR FELG: różny,
Same plusy:
komfort jazdy - bezbłędne wybieranie wybojów bez względu na prędkość.
Cisza jedynie słychać cykanie silnika.
Udział rajdach zabytkowych samochów
Nowym lakierze.
2015_10_14 Otrzymała nowy lakier i nie tylko. Jeszcze trochę pracy.