Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Czarnkow
1998 cm3
320 KM
292 Nm
3.70 s
Mr2 Gts Turbo Revenue 4 ( Coupe) - grudzien 1996 roku, z wysokiej jakosci modyfikacjami.
Z tego co mi wiadomo pierwszy GTS w Polsce i oczywiscie najszybsza polska emerytka:)
Body -kit TOM`s przod + boki z tylnim spojlerem + oryginalny wydech
- GREDdy Turbo System
- GReddy intercooler
- TRD (Toyota Racing Development ) sprzeglo
- Blow off GReddy
- Apexi Actuator do kontroli zaworow & Apexi FC ECU & FC Commander ( komputer do regulacji manualnej wszekich ustawien , pracy turbo , przyspieszenia , predkosci , spalania paliwa )
- quick release handbrake ( zmodyfikowany hamulec reczny pozwalajacy na szybkie opuszczenie go)
- GReddy boost controller
- GReddy turbo timer (chroniacy turbo , kontroluje
prace silnika , nie pozwala na zgaszenie pracy silnika nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki)
- TRD rozporka z tylu i z przodu - usztywnienie zawieszenia
- w pelni regulowane zawieszenie
- TRD Lsd (szpera)
Pioneer Sound System
Jeszcze przede mną
-Dosc glosny
-Niskie zawieszenie (trzeba wybierac drogi)
-Nie ma serwisu w Polsce
+Niesamowite przyspieszenie
+Niesamowita frajda z jazdy
+Kontrola wszelkich ustawien silnika przez computer pokladowy
+Ladnie wyglada