Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
www.mazdaspeed.pl
1272 cm3
61 KM
105 Nm
0.00 s
Jest to Vw Polo 86c z grudnia 1989r., jeden z ostatnich Polo w tej budzie. Auto zarejestrowane po raz pierwszy w 1994r. i z tego co mi mowil poprzedni wlasciciel - auto stalo 4 lata w salonie na wystawie. Przebieg 120tys. w bardzo dobrym stanie. Jestem pierwszym wlascicielem w Polsce.
Motor NZ czyli 1,3 na pelnym wtrysku, na pelniejszym dolocie (stozek). Shamowane 58KM i 101Nm. Musze powiedziec, ze naprawde dobra jednostka bo odpycha sie dobrze a i spalanie min. jak mialem na trasie to 4,9l/100. Po zmianach (wyciety kat i srodkowy) nie hamowany, ok. 62KM.
Klasyczna kierownica aluminiowa Raid 31cm w skorze, zegary z obrotomierzem i zegarkiem elektronicznym, dywaniki z logo Vw. Ogolnie wszystko czysto i zadbanie :) Zrobilem panele drzwiowe, wykladzine w calym bagazniku oraz lampke bagaznika z Calibry wlaczana po otwarciu klapy. Szelki Schroth dla kierowcy.
Bylo niskie i twarde Weitec, obecnie zalozone wyzsze, zimowe -40mm Supersport. Kola byly ATS Classic 6J13 ET30 a obecnie ATS Classic 7J13 ET20. Opony Dunlop SPSport 175/50/13.
Skrzynia ok. 36l wlasnej roboty, panele drzwiowe wlasnej roboty. Tweetery SinusLive na przodzie, 17cm Pionner w drzwiach, 13cm Pionner na seryjnych parapetach, do tego wzmacniacz i zwrotnice. CD JVC - gra przyjemnie i piesci uszy.
Walniecie dzika na trasie... i powrot rozbitym autem 200km do domu... Polowka nie puscila grama plynow i dowiozla bezpiecznie do domu mimo rozwalonego przodu dosc sromotnie. Widocznosc przez zagieta maske byla troche ograniczona :)
- kubelki
- klatka
- dlubniecie silnika
+ klasyczna linia
+ kompletnie bezawaryjny
+ malo pali
+ dobre odpychanie
+ bardzo tani w utrzymaniu
- troche maly
- z racji malej wagi dosc malo komfortowy
Bbezwypadkowa jazda, osiagniecie min. spalania 4,9l/100, osiagniecie max. predkosci czyli 185km/h.
Audi S2, Impreza, EVO, Fiat 131 Abarth itp. - generalnie jakies szybkie, kultowe, klasyczne, rajdowe autko...