Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
2936 cm3
300 KM
0.00 s
Polonez Atu V6
Filmik w którym pale gumy
http://www.looknij.pl/video/435
Koła
Obręcze: 7x15”, RH
Opony: 195/50 R15 (przód), 205/45 R15 (tył); Michelin Pilot Sport
Hamulce
Przód: tarczowe, sportowe klocki i zaciski firmy brembo.
Tył: bębnowe.
V6, 2936cc, 12v, moc seryjnie 145KM
Silnik od Forda Scorpio, świece Denso, dwa filtry stożkowe, układ wydechowy o średnicy 80mm od Jelcza Turbo, tłumik środkowy od Audi, tłumik końcowy K. Malon, pompa paliwa od Forda Scorpio, instalacja Nitro własnej konstrukcji (mokra – dodatkowy wtryskiwacz paliwa)
skrzynia biegów od Forda Scorpio, wał od BMW, kompletny most od Fiata Argenty, dwie turbosprężarki.
Kierownica Raid, wytoczona naba, sportowe pedały, białe zegary, wkomponowany prędkościomierz od Forda Scorpio, gałka dźwigni zmiany biegów to tłok od motoroweru, biało-niebieski skórzany mieszek dźwigni zmiany biegów, kubełkowe fotele firmy Sparco, dodatkowe zegary zamontowane w słupku, lakierowana deska rozdzielcza i boczki drzwi, skórzane boczki i siedzenia tylne, skórzana podłoga, zegary podświetlane diodami na niebiesko, neony i diody podświetlające całe wnętrze samochodu na niebiesko.
Przód: wahacze poprzeczne
Tył: oś sztywna, resory piórowe
Z przodu skrócone o dwa zwoje sprężyny od Poloneza Trucka, z tyłu resor wyklepany oraz dołożone jedno dodatkowe pióro, amortyzatory Monroe, dystanse z tyłu 40mm na stronę
póki co w projektowaniu.
Każda podróż tym Polonezem to frajda.
Zamknięcie licznika, zabawy na parkingu, bączki, palenie gumy, wystąpienie w programie Czas Tuningu oraz w gazecie GT jak również Auto Świat.
Wyścigi na 1/4 mili.