Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
tuż pod WaWą
1 cm3
300 KM
370 Nm
5.00 s
Leon Top Sport 1.8T
To tak krótko, co by się zbytnio nie rozpisywać...
KIT ATP w skład którego wchodziło: turbina Garett GT28R, węze olejowe i wodne, elementy połączeniowe, kolektor wydechowy, większe wtryskiwacze, dolot powietrza, katalizator sportowy 3 cale, złącze V-band.
Dodatkowo zamontowano FMIC + orurowanie, wydech MG: DownPipe 3 cale + kat 3cale, za katalizatorem redukcja 3x2,5 cala i końcowy tłumik przelotowy 2,5 cala.
Zmieniono również poduszki pod skrzynią na EiPtuning.
Zawór upustowy BOV - regulowany GFB Stealth FX
Obudowa filtra powietrza z Audi S3
Zegary Ciśnienia doładowania i EGT firmy AutoMeter stylizowane na fabryczne cyferblaty
Seryjne Top Sporta czyli -20mm i twardziej niż w odmianach bardziej cywilnych
Za mało miejsca by wszystko dokładnie opisać.
1)Jednostka sterująca Clarion 9175 - starsza bardzo dobra jednostka.
Zaadaptowane dwa panele przełączane za pomocą specjalnego komputerka w zależności od położenia hamulca ręcznego. Panel górny obsługiwany wyłącznie na postoju a umieszczony w wytoczonym aluminium drugi wyświetlacz pracuje w trakcie jazdy. Zmienione podświetlenie to już tylko smaczek. Radio składa się łącznie 5 oddzielnych elementów. Nie liczę 2 pilotów sterujących - jeden w kierownicy a drugi w drzwiach pasażera.
2) DVD + Monitor zamontowany w przerobionej i wyfrezowanej z plyty aluminiowej konsoli środkowej
3) Wzmacniacze Genesis Dual Mono + Four Chanell Limited
4) Zestaw przedni - Proa Coloris + Neo 29 zabudowane w słupkach i wytłumionych drzwiach. Głośniki montowane na pierścieniach ze stali niemagnetycznej.
Obicie słupków oryginalnym welurem VW.
5) SubWoofer Focal Utopia - zabudowany w skrzyni zamkniętej wpasowanej w kolo zapasowym.
6) Przewody głośnikowe - plecionka DLS, przewody zasilajace Dietz, kondensator, akumulator żelowy i masa inncyh elementów. Łącznie ok 250mb kabli i duża ilość kg niestety :(
7) Zapomniałem o przedwzmacniaczu Rockforda przerobionym i zamontowanym w wyfrezowanej i grawerowanej płytce między fotelami.
8) Podswietlenie subwoofera i wzmacniaczy czerwonymi diodami. Wyciecia w plexi zrobione w ten sposob aby poświata była jak najbardziej równomierna. Kuweta ze wzmacniaczami podnoszona elektrycznie do góry. Zarówno podświetlenie jak i podnoszenie kuwety - sterowane na pilota
taka przy której wskazówka wyszła centymetr poza 260kmh, zatrzymała się a wskazówka obrotomierza szła jeszcze dalej..... i dalej
myślimy.... ale będzie zapewne zmiana auta. Ewentualne zapytania i oferty można kierować na PW;)
+Zaskoczenie na twarzach kierowców potencjalnie szybszych autek
- Trzeba bacznie zwracać uwagę na licznik, aby zbytnio nie przesadzić;)
Najszybszy kierownik i autko na zlocie Seat-Racing
o wielu rzeczach