Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Chełm
1200 cm3
34 KM
0.00 s
Vw GaRbUs z 1968 roku z silnikiem 1200 na wyposażeniu ma orginalny szyberdach. Kupiłem go 20 listopada 2005r. rozłożonego poskładałem go i zaczełem testować co było tragiczne w skutkach gdyż hamulce nie popisały się a niesprzyjające warunki drogowe i przeciwieństwa ze strony natury pomogły mi w dużym stopniu wylądować w rowie i wtedy zaczoł się prawdziwy remont garb dostał nowe wnętrze, lakier i kilka bajerów o których nie pamiętam remont trwał 7 miesięcy i uważam go za nieudany i szykuje się powoli do następnego:)
Nie nazywajmy tego tuningiem lecz odejściem od orginału więc zmienione są fotele przednie i podsufitka założone zostało radio kilka głośniczków i skrzynia basowa.
Autko napędza orginalny cztero cylindrowy boxer o pojemności 1200 centymetrów i mocy około 34km co nie pozwala szaleć tym autem ale dźwięk jego pracy jest zdumiewający tak samo jak jego żywotność gdyż jednostka ta ma już 38 lat a pracuje wzorowo oczywiście była zapewne remontowana ale itak wynik jest niezły
Wnętrze skromne przednie fotele z kadeta podsufitka wykonana z miękkiego szarego materiału a tylnia kanapa, obicia drzwi i boczków orginalne niebieskie ( rzadko spotykane)
Serja czekająca na jakieś modyfikacje
Radio Dalco 156 któro spisuje się świetnie mimo krążących negatywnych opinii o nim, napędza ono zestaw 6 głośników boschmanna dwa 25 cm głośniki z zestawu zamontowane są do skrzyni basowej umieszczonej za tylnią kanapą całość na przetwornicach gra świetnie
Było ich zbyt wiele i zbyt długie żeby opisywać :)
Wyremontować leżący w garażu silnik 1600, zmienić zawieszenie i kupić webasto
+ Mój
+ Dźwięk silnika
+ Niezawodność
+ Klimat
+ Przyjemność z jazdy
- koszty części
- Zaparowane szybki gdy jest zimno :/
Uważam że największym moim osiągnięciem jest doprowadzenie go do tego stanu zważając na to iż całość wykonana została własnoręcznie bez pomocy "specjalisty" blacharza, malarza i mechanika
Buli
lub
później
Golfik MkI Cabrio