Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
Słupca
1192 cm3
34 KM
0.00 s
Po generalnym remoncie, ale wszystko było robione stopniowo, brak jakichkolwiek udziwnień, ze względu na to, że robiłem autko w stylu ORYGINAŁ
NIESTETY JUŻ SPRZEDANY
tylko jedna rzecz: kierownica Rajd 34 w skórze ale oczywiście stylowa
po kapitalnym remoncie poj. 1192ccm, 34KM gaźnik Solex 30PICT3
Własnie zaczynam składać silnik 1,6 początkowo będzie na jednym gaźniku, ale później zostaną zamontowane dwa gaźniki dellorto
pełen oryginał, siedzenia od wersji \\\"L\\\" czyli z zespolonymi zakłówkami
kolumny McPerson obniżone z przodu, tył obniżony na ząbkach
w planie oryginalne radio blaupunkt
15 czerwca 2003, prowadziłem go zaraz po kupnie, jechałem z Gniezna do Słupcy (jakieś 40km)
Najlepsze było to że to była pierwsza jazda Gabi od 5 lat, bez OC, bez przeglądu i bez hamulców (to najbardziej bolało)
Po 5 km zapiekło się przednie prawe koło, wyprzedził mnie ktoś różową panoramą na tablicach PWR i potem wrócił się żeby zapytać czy nie jest potrzebna pomoc. Wtedy pierwszy raz zaznałem co to jest BRAĆ GARBUSOWA
Do domu zajechałem po odblokowaniu hamulca i po drodze dowiedziałem się że silnik nadawał się... a raczej nie nadawał się do niczego (po jakimś czasie zastąpił go nowy)
zamontowanie wszystkich dodatków od wersji 1302LS oraz skórzana tapicerka. w przyszłości także faltdach
nie będę pisał bo to nie będzie obiektywne
faltdachu, oryginalnych ATS albo chromowanych felgach 5,5\\\", dostosowaniu Gabi do wersji 1302LS