Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Pruszków
1800 cm3
90 KM
142 Nm
11.10 s
pierwsze 3 fotki były zrobione jak kupowałem auto następne są po małych modach prace nadal trwają...
no tak.... 1.8i (wielopunktowy wtrysk ale niestety jak się okazało wariant 90-cio konny) do tego dodam jeszcze LPG gaz tuning i macie pełny opis auta....
wydech zrobiony w przelocie kartalizator wycięty wstawiona strumiennica obniżone zawieszenie o 60mm przód 40mm tył do tego amorki koni dodatkowe zegary (obrotomierz plus shift light, ciśnienie oleju voltomierz i amperomierz w miejscu radia radio przeniesione w miejsce popielniczki i zapalniczki)
1.8I 90KM na razie trzeba go podregulować ale jak już wszystko będzie OK to powinien śmigać (jak dla mnie napewno będzie wystarczający do jazdy po mieście)
heh.... kozak wersja.... el. lusterka c. zamek szyberdach odsuwany. fotele takie ładniejsze coś NIBY kubełki
sprężyny obniżające 60/40
amory koni
nowe końcówki drążków sworznie itp
felgi OZ 13-tki (14-tki mam do odnowienia) z oponami 185 60 13
radio JVC KD-SH55R (poraz kolejny) głośniki tył JBL GTO do tego sub clarion i wzmacniacz blaupunkta 240W RMS
teraz biore się za silnik... albo 1.6 TD i modyfikacje albo 1.8 16V jeszcze się zastanawiam...
nowy lakierek na całe auto
drugi sub clarion i wzmak blaupunkta do tego kondensator przynajmniej 1F
tapicer (pozszywać fotele)
grill bez znaczka
odpalanie z przycisku (może niebawem)
komfortowa dosyć jak na wielkość auta (bardzo miękka) -> miękka to ona była teraz mam taczke na gumowym kole :)
całe szczęście z ładniejszym wykończeniem wnętrze
minus to fakt że nie moge jej uruchomić na benzynie (prycha kicha a to ten pierdzielony mechaniczny wtrysk)
przeleciała przez rondo :) około 30-40cm nad ziemią i równo wylądowała objechany golf 3 1.8GT i golf 5 TDi 110KM (wygrana rzutem na taśme po przeskoczeniu przez rondko)
stałych dochodach tanim paliwie i doprowadzeniu któregoś autka do takiego stadium o jakim marze