Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Warszawa
3000 cm3
320 KM
407 Nm
5.20 s
Wersia Europejska, japonce na europe produkowali do konca 2000 roku tylko wersje vr4 w bardzo unikatowej ilosci 500 sztuk. Ta zostala zaimportowana do Niemiec przez MMC w 2001 roku. W porownaniu do USA, Posiada troche wieksze turbiny, nie zmieniona bude do konca produkcji. Mam tu na mysli roczniki 99-00 kiedy to w USA w 99 pojawily sie zmiany stylistycznena. posiada dodatkowo podgrzewane fotele, spryskiwacze i regulacje poziomu reflektorow , kilka drobnych zmian. Nie posiada fabrycznego audio. i szyber dachu
Na 4 napędowej hamowni VTG zmierzono 315.3 KM i 404 Nm
aktywne spoilery przód i tył, napęd na 4 koła, skrętna tylna oś, brak ograniczenia prędkosci, podobno mozna pojechac 300. Ja w 3 drobne osoby jechałem 285. palił 30l
zupełnie zbedny :)
no może kiedyś podniesienie cisnienia doladowania i zmiana felg z 17" na 18".
Najgorsze jest to ze po podniesieniu mocy, za pare miesięcy znów jej zabraknie :(
6G72
2972cm
6 cylindrow 60" V
DOHC 24 V
turbodoładowany.dwie turbiny,
sprezanie 8 : 1
skrzynia 6 biegowa
4 osobowy
suuper
przod MacPherson
tył double wigh bone ?
amortyzatory: gazowe, 3 stage electronic control motorized
AWS, ABS, ECS,
electronic control for anti roll, anti dive, anti squat
do wymiany. Wersia europejska nie posiada w miare dobrego audio jak USA,
wiec kiedys do wymiany.
Auto posiada super akustyke, wiec moze kiedys start w zawodach audio :)
hmm minusów nie widzę :)
hmm.. chyba nie mam :(
a moze dla tego, ze nie scigam sie , nie szpanuję, itp.
po prostu nim jeżdzę i jestem zaj*****ie szcześliwy, ze go mam.
Ale mysle ze wszyscy tak maja :)
hmmm ... marzenia... marzenia te ktore mam sie raczej nie spelnia... ale moze dlatego, ze nie dotycza samochodu... tylko drugiej polowy....