Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
WuWuA
1988 cm3
141 KM
204 Nm
0.00 s
................................................................
Ford Escort MkV 2.0 Zetec-E 16V
rok produkcji: 13.VI.1992
kolor: Polaris Grey
.................................................................
-swap na 2.0 z mondeo 98' (ostatnia seria silver top)
-głowica została splanowana, dostała też nowe zawory, uszczelniacze i gniazda zaworów, powiększone zostały kanały wydechowe
-przepływomierz z Mondeo AFH60-12B
-Przepustnica z Fiesty Xr2i
-kolektor dolotowy plastikowy z silnika 1.8 RDA
-dolot z nierdzewki + przegroda na stożek
-kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty taśmą termoizolacyjną "grafitową"
-metalowy katalizator
-nowe kompletne sprzęgło o większej średnicy (tarcza i docisk)
-tłumik środkowy i końcowy seryjny RS
-świece zapłonowe Motorcraft Platynowe
-przewody WN powerTec z rdzeniem kevlarowym
-filtr stożkowy
-osłona na stożek z puchy po heineken'ie hehe
-filtr K&N na odmę
-kierownica RS
-nakładki na pedały SPARCO
-zmieniona gałka zmiany biegów wraz z nowym czarnym skórzanym mieszkiem i czerwonym obszyciem
-drążek zmiany biegów skrócony o 7cm
-zegary RS + wskazówki z nissana
-zegarek z RS'a
-lampka z soczewkami RS
dodatkowe wskaźniki pod radiem:
-woltomierz
-ciśnienie oleju
były seryjne amorki i sprężyny:
-przód H&R -50mm
-tył od RS'a
Obecnie jest kompletne zawieszenie
Weitec Ultra GT Suspension Kit 40/40
4-2-1
Essie to jedna wielka przygoda. Moja już trwa ponad 9 lat i oby trwała jak najdłużej.
zrobieniu sesji fotograficznej i wrzuceniu aktualnych fotek :D