Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Tuplice
595 cm3
26 KM
55 Nm
24.00 s
Jest to mój pierwszy samochód ,w którego włożyłem dużo młodzieńczego zapału i pracy oraz pomysłów.Oryginalnie był jaśniutki niebieski ale ucząc poślizgów w 1997 r. połamałem 3 błotniki tak więc stwierdziłem,że będzie czarny.Z braku funduszów kupiłem Renolaka i dałem lakiernikowi samochód.Efekty widać na zdjęciach, które są z 2000r.Obecnie Trabek jest już nieruszany,ponieważ nie mam funduszy aby go reaktywować bo całą kasę pakuję teraz w moją czerwoną rakietę 1.3.Zdjęcia zamieszczam abyście mogli go zobaczyć w latach "świetności".
Spoiler od BMW 3 na tylnej klapie.Pod przednim zderzakiem tylny "dyfuzor" od Golfa III.Gwiazda Merca na masce(taką wtedy miałem fazę a teraz wiem,że na Trabie nie umieszcza się tego typu świństw).
Troszkę splanowane głowice, wszytkie pierścienie tłokowe chromo-niklowe, świece zapłonowe Bosch Super 4(4 elektrodowe),wydech własnej konstrukcji(tłumik tylny od fiata 125).
Trochę niklowanych popielniczek z tyłu:))
Seryjne
Było tam kiedyś 6 głośników...
Zloty w Zwickau i Łebie oraz wyprawa na Hel.
Z tym pojazdem już perspektyw nie wiążę.Stoi jako pomnik wspomnień.
Właścicieli Trabantów nie pyta się o to.
130 km/h na niemieckiej autostradzie, około 200000 km w ciągu 5 lat oraz opis wozu w czasopiśmie "Auto-Tuning" w 2000r. w styczniu.