Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Stary Sacz
2792 cm3
174 KM
235 Nm
7.00 s
Flip-Flop GTi
jak widać na fotkach:)
Silnik jest aktualnie składany, więcej info po zamontowaniu
Był:
Rozwiercone 2.0 Digifant G60 na sportowej głowicy VWMotorsport z kompletnym N grupowym wydechem Supersprint, skrzynia 02A(linki i hydrauliczne sprzęgło),koło zamachowe ABF, tarcza sprzęgła i docisk VR6,świece Splitfire Triple Platinum, przewody Magnecore, blos, stożkowy filtr powietrza w obudowie chrom, sportowy filtr oleju K&N, regulowany zawór ciśnienia paliwa F1 Racing z manometrem, troszkę polerki pod maską
deska golf mk4, climatronic golf mk4, zegary mk4 R32, fabrycznie w skórze, seryjne fotele wymienione na kubełki rozkładane skóra, pasy szelkowe SCHROTH, sportowa kiera 32cm MOMO, alu dywaniki, dodatkowe zegary VDO od Audi, wskaźnik AFR firmy Auto Gauge z warning-iem, konsola środkowa Votex, elektryczne szyby
belka syncro z zamontowanym dyfrem Haldex, amorki gazowe przód Bilstein B6, tył Koni z regulacją wysokości, sprężyny Supersport 100/100+ obniżone kielichy przednie o 10mm,ABS, hamulce 280mm przód dwutłoczkowe Audi S2, tył tarcza 239mm zaciski od MK4, przewody gumowe zastąpione oplotem stalowym, poliuretan w zawieszeniu zamiast tulejek gumowych, poduszki silnika również wymienione na poliuretan, felgi 16/9" Pro Line, polerowane stożki zamiast dekielków, opony 195/40/16 Dunlop SP Sport9000, dystanse na każdym kole 15mm, komplet rozpórek (przednia górna, przednia dolna, tylna), na codzień BBS RM 6,5/15 z oponą Toyo R888
coś tam gra (124db)
!!!Wkrótce aktualne fotki!!!
w terenie zabudowanym z dwójką z przodu, chwila zapomnienia:)
zmontowanie silnika do wcześniej przygotowanej karoserii i wystrojenia, klatka bezpieczeństwa, lakierowanie na nowo całej karoseri,
plusy
-trzymanie się drog
-wygląd zewnętrzny
-osiągi
minusy
-mało mocy jeszcze
coś tam było
skończeniu projektu