Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1970 r.
Gdzieś na Śląsku
998 cm3
71 KM
107 Nm
8.00 s
Wiekowy DDRowski pojazd Cultowy pod każdym względem jak dla mnie Idealny
po za tym prawie Jak nówka - prawie z Salonu
więcej na http://die-trabant.de.gg/
Pażdziernik 2005
zwykłe 601s do remontu
Październik 2006
swap na 993ccm
Wrzesień 2007
swap na 993ccm
kompletna zmiana wizualizacji
Clean pod maską:
- osprzęt silnika polakierowany w kolorze nadwozia
- przewody i wiązki kabli usunięte z widoku
- akku i bak ukryty
- wszelkie śruby montażowe wymienione na nowe.
- zmiana kolektora wydechowego.
więcej się dowiesz o Tuningu tej Kultowej bryczki jak przeczytasz cały opis lub na naszych forach.
Maj / Czerwiec / Lipiec 2008
Swap na 1070ccm
Lipiec 2008
Tarcze hamulcowe po2ne wentylowane nacinane VWI z polo G40²
Wrzesień 2008
Ukończono modernizacje i upiększenia.
Koniec Września zmiana sprzęgła na sportowe.
Luty / Marzec 2009
zmiana układu wydechowego
rura nierdzewna kwasoodporna polerowana fi50
element giętki z ogrzewania z MAN TGX i TGS 2008
tłumik końcowy Renault Megane 1,6 rura fi60 i końcówka z duraluminium
Lipiec / Sierpień 2010
Zmiana felg na szersze przód 6" ,a tył 7"
Lipiec 2011'
Dystanse 15mm na stronę - na przedniej osi
Wrzesień 2011'
Elektroniczny Hallotronowy zapłon modułowy.
Czerwiec 2012'
Swap na 998. + zasilanie SPi i CNR
3 Cylindrowy o pojemności 998ccm
Typ silnika G10i A310 6V
- Deska rozdzielcza starego typu po liftingu wg własnego projektu zminimalizowana ilość przełączników
- Tapicerka eko-skóra szyta własnoręcznie
- Wykładzina Czarna z oryginalnymi wytłumieniami
- Przednie fotele Trabant 601 1970' org DDR wersja Hykomat
- Oświetlenie półki
- Kierownica nowego typu standardowa oryginalna.
Zawieszenie
- Obniżone
- Amortyzatory Lada / Niva x4 przód i tył SBR
Twarde Zawieszenie - Dwu minusowe
Układ hamulcowy:
- Pompa Samco DF1500
- Przód: hamulce tarczowe z Polo II 1.3
- Zaciski ATA WVI
- Tył: bębny 4x160 Simplex
- Piasty i łożyska Opel Kadet
Koła:
- Przód 4x160 6J R13 z Tarczówkami + dystanse 15mm
- opony 165/65 77T Pneumant P72
- Tył 4x160 z 7J R13 Bębnami
- opony 175/60 77H KUMHO SOLUS KH15
Przód
- półka góra - trójdrożne głośniki 165mm
- Radio CS MP 530iR
Tył
- Półka trójdrożne głośniki 6x9" Elipsy
każda - bo to wyjątkowe Auto.
nowy czarny dywan.
lepszy układ wydechowy i flamer ?
Minus ?? :) ma na Masę i na resorach ,a reszta to same Plusy
a no to spore osiągnięcie zakupić Trabant'a i zaopiekować się nim ,mieć do niego stalowe nerwy, znosić każdy foch auta, każdą kontrole miśków,jeździć nim na przekór innym.
Mam i Nie oddam,
Mam i Jest Mój,
Mam i Nie zamienię na nic innego.
hmm...
o ukończeniu wszelkich zmian.
o równiejszych drogach.
a także ,o dokończeniu pozostałych aut.