Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Ustronie Morskie
2000 cm3
140 KM
181 Nm
9.00 s
Moja primerka została wyprodukowana w listopadzie 1999 roku. Od nowości jest w Polsce. Kupiłem ją w grudniu 2003 od znajomego lekarza z przebiegiem 58 tys km. Od samego początku serwisowana jest w jednym ASO. W listopadzie 2006 licznik wskazał 100 tysięczny kilometr.
brak tuningu, uważam że takie autko powinno być seryjne.
SR20DE w pełni aluminiowy, 4 cylindry w rzędzie, 4 zawory na każdy cylinder, 2 wałki rozrządu. Układ elektorniczny EOBD. Stadko 140 koni wystarcza do sprawnego poruszania tego dość cieżkiego auta. Jak na swoją moc oszczędny, zasilany jest oczywiście tylko benzyną.
Tapicerka dwukolorowa: niżej bez z szarymi wzorkami, wyżej szarości - jak na mój gust - przytulnie. Mogłoby być więcej miejsca zwłaszcza na boki, ale da się wytrzymać. Dobra ergonomia i niezłe wyposażenie: 4 poduszki, automatyczna klimatyzacja, welurowa tapicera, spryskiacze reflektorów, podgrzewane fotele, elektryka 4 szyb, alaram NATS z systemem suer-lock, komputer pokładowy, ABS
Według mnie zawieszenie ma bardzo bezpieczna charakterystykę i jak na przednionapędowca, autko prowadzi się bardzo dobrze (prawie jak bmw). Z przodu 4 wahacze, z tyłu belka sztywna ale z układem Scotta-Russela. Zawieszenie i silnik sa na pewno mocnymi stronami tego modelu
Bez większych kombinacji - oryginalne radio wymieniłem na nieco inne, bardziej dopasowane do moich potrzeb
hmm nie pamiętam żadnej cieakwej historii która można by w skrócie opowiedzieć
jestem bardzo zadowolony z nissana, chciałbym żeby jak najdłużej zachował tak dobry stan techniczny jak teraz. Na razie nie zamierzam go sprzedawać
+ bezpieczne zawieszenie
+ komfort jazdy
+ dynamiczny i dość oszczędny silnik
+ dość bogate wyposażenie
+ nierzucająca się w oczy ale mimo to atrakcyjna sylwetka
+ auto casco :)
- delikatne górne wahacze przednie
- drogie oryginalne części zamienne
- niska cena używanych
- już nie produkują tego modelu :(
może to że nigdy nie spowodowałem żadnej kolizji pomimo często zbyt ciężkiej nogi
chyba jak kazdy mam wiele marzeń, ale te zwiazane z autem to: żeby drogi były bezpieczne i żeby ktoś wynalazł naprawdę uniwersalny samochód o wielu obliczach