Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Włocławek
594 cm3
26 KM
55 Nm
3600.00 s
TRABI ULA DESIGN
Żółty sedan z domkami po bokach.
Tylni tłumik od PF 125p.
Wewnątrz wystrój wg własnego pomysłu i wykonania: wlurowa tapicerka i podsufitka (bordo), wykończenia w drewnie, deska rozdzielcza ze sklejki i ornamentami w stylu rysunków na nadwoziu.
Przednie lampy z gładkim szkłem.
Pasy bezwładnościowe na wszystkich miejscach (z tyłu też).
totalny oryginał dwutakt, zapłon elektroniczny, gaźnik nowego typu, nowy oryginalny wał korbowy.
Świece Bosch 4-elektrody każda. Nie ma prawa się zalać.
Jak wyżej. Ostatnio wstawione fotele przednie od Golfa. Super wygodne, ale niestety straszcie skrzypią w prowadnicach.
Dodatkowo fotelik dla dziecka (na razie jeden, ale w maju będę dwa), lodówka i wózek dziecięcy w standardowym wyposażeniu bagażnika.
Na zloty i dalekie wyjazdy instalowane DVD z monitorem 8''.
Zupełny standard na resorze poprzecznym przód i tył.
Lekko wybite, ale na naszych drogach to nic dziwnego (chyba).
Radio HITACHI stereo z lat 70, antena ze wzmacniaczem, dwie kolumienki schowane w tylnych boczkach pod tapicetką tak, że nie widać.
Gra czysto i i o wiele lepiej niż nie jedno nowe ściąga stacje. Nie trzeba zbyt często kręcić gałkami.
Duroplastikon 2005. Nasz pierwszy zlot po którym wszystko się zmieniło. (sierpień 2005 Aleksandrów Kujawski).
Odświerzony lakier na wiosne 2007, kolejne zajefajne zloty i kolejne tysiące kilometrów bezawaryjnen jazdy.
Auto z charakterem (minus), lubi się droczyć, ale argument w postaci młotka 0,25 kg zawsze wystarcza aby przekonać trabiego do ustępstw, ale to ostateczność. Zazwyczaj wystarczają lżejsze argumenty.
Plus to pojemność wnętrza i bezawaryjność tj wszystko da radę zrobić na drodze po ciemku.
Najszybsze 601 na 1/4 mili w Aleksandrowie 2006. Niestety za dwa tygodnie silnik umarł i już nie jest taki szybki.
601 kombi