Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Pasłęk
2000 cm3
129 KM
0.00 s
Calibrę chciałem mieć od zawsze! W kwietniu 2003 roku po kilkumiesięcznych poszukiwaniach w końcu znalazłem tą jedyną!
Auto było brudne, zmatowiały lakier, połamany i podrapany przedni zderzak, w środku brudno, brak hamulców, z silnika kapał olej... Sporo rys na lakierze, ale nie zraziło mnie to! I tak było to najlepsze auto z dotychczas oglądanych!
Auto wyprodukowane zostało 1994 roku. Silnik dwulitrowy, ośmiozaworowy, jak się później okazało 20SEH seryjnie 129 KM, auto było bogato wyposażone: dwie poduszki powietrzne, klimatyzacja, elektryczne szyby i lusterka, elektryczny szyberdach, ABS, wspomaganie kierownicy, alarm, centralny zamek, welurowa tapicerka, alufelgi...
Tuning wyłącznie stylistyczny...
Seryjnie w Calibrze zamontowany był 8 zaworowy silnik C20NE o mocy 115KM jednak został zmieniony przez poprzedniego właściciela na 129 konny motor 20SEH z Kadetta GSi lub Vectry GT...
Zmieniona została seryjna welurowa tapicerka na czarną skórą z podgrzewanymi fotelami
W środku zamontowany został komputer pokładowy, dodatkowe wskaźniki ciśnienia oleju oraz voltomierz
Seryjne 15\" ustąpiły 17\" calowym felgom firmy SUPRA z oponami DUNLOP SP9000 215/40/17
zakupione zostały nowe felgi firmy Aluett w rozmiarze 8/17 cali
Przejechałem moją Calibrą przez 6 lat ponad 200 tys km... Można powiedzieć, że pamiętam każdy kilometr