Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Orzesze
1300 cm3
75 KM
0.00 s
www.wkurzonamadzia.pl - tutaj dowiesz się wszystkiego o mojej Corolli!
Na teraz to napiszę tylko, że to model który od zawsze bardzo mi się podobał bo jest "inny" (liftback) ;-) Zakochałam się w tym autku od pierwszego wejrzenia, uwielbiam je, świetnie się w nim czuję i na szczęście nie sprawia większych kłopotów.
Nie przepadam za tuningiem - jedynym wyjątkiem jest JDM. Co dodałam a czego nie było seryjnie to spojler i zegary z obrotomierzem. Zegary mają czarne tarcze i czerwoną grafikę + napis RED WOMAN.
Pojawiły się też maleńkie głośniczki Blaupunkt GTX-102. Ostatnim moim zakupem były Toyotowe alum felgi.
1,300 dm3 na wtrysku. Skromne 75 KM. Wystarcza. Spalanie: 6,6 l/100 km więc całkiem fajnie (mój ostatni rekord to 6,4 l/100 km). Ogólnie oszczędny a to dla mnie ważne. Silnik zalewam półsyntetykiem Mobila, pomiędzy wymianami nie trzeba dolewać oleju aczkolwiek wszystko zależy od stylu jazdy - to auto bardzo lubi wysokie obroty więc trzeba ją czasem przegonić.
Ciemne kolory czyli takie jak lubię. Zaokrąglona linia kokpitów, wszystko na swoim miejscu. Przestronne, miejsca wystarczająco. Problem może pojawić się u pasażerów siedzących z tyłu jeśli to wysokie osoby - liftback ma "ścięty" tył.
Dużo bardziej "miękkie" niż w poprzedniczce - Corolli E8.
Radio z CD Pioneer i głośniki Blaupunkt GTX-102. No i cb radio TTI 770 ale to już inna bajka ;-)
Szczecin-Gardawice - moja najdłuższa trasa czyli 600 km - przejechałam ten odcinek Corollą E10 Maćka (obecnie jeździ Toyotą Avensis). Może to niewiele ale dla kogoś kto praktycznie wcale nie jeździ w trasach to całkiem sporo. Do dziś zrobiłam tą Corollą ponad 32.000 km.
Poważnie zastanawiam się nad zakupem czujnika parkowania ale to dopiero po urodzinach (przypływ gotówki).
Chciałabym też aby w przyszłości wyglądała i sprawowała się tak dobrze jak teraz.
Plusy: ojej jest ich bardzo dużo :-) Największy to taki, że to TOYOTA -rodowita japoneczka :-] Myślę, że wszystkie info podałam na mojej stronie www.wkurzonamadzia.pl
Minusy: osobiście uważam, że silniczek 1,300 dm3 jest za mały w stosunku do wagi auta. Drugim minusem jest mocno ścięta szyba z tyłu - pasażerowie wysocy, którzy podróżują z tyłu narzekają na brak komfortu. Muszą mieć cały czas przechyloną głowę...
Corollka znalazła się w TOP10 z czego jestem bardzo dumna :-D szkoda, że nie ma "znaczka"... i w rankingu SERIA - super!! Dziękuję!
... tym aby na drogach było bezpieczniej i aby nie ponosiły nas emocje będąc za kółkiem.