Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Łódź
2000 cm3
125 KM
190 Nm
9.50 s
Łada 2105 po pewnych modyfikacjach :-),
oj duzo tego chyba, bylo :-(
silnik to 2,0 DOHC 8V z fiata 132, sa juz 2 wałki najostrzejsze wałki Światka,, kolektor wydechowy i ssący własnej konstrukcji, lekkie koła rozrzadu Abartha, lekkie kolo zamachowe z lanci Delty 1,6 Turbo , wstawiona skrzynia 5 od 132 , poszerzony tunel, skrócony wał napedowy
Spalanie 15l benzyny , 17 -20l gazu na blossie
,lekko zmodyfikowana deska rozdzielcza, wiecej zegarów inne poswietlenie zegarów, tunel zaadoptowany z opla omegi A skórzane fotele Audi 100,
utwardzone zawieszenie i obnizone, usztywniony most za pomoca 4 drązków)2 pionowe i 2 skosne oraz 4 kości drązków reakcyjnych na moście, dodatkowy drazek reakcyjy na górny wachacz, pogrubione podłuznice do 5mm grubosci blachy
Pionner 4000 , głosniki przod (tylko) 240W sony IXplod
z Leczcy do Konstantynowa jak sie sworzen w wachaczu odpioł, prawie dacha zliczlem
warsztat spawarka i ko mpresor jest wiec jestc zym i gdzie robic
stare auto psuje sie czesto i szbkordzewieje bo blacha nie jest ocynkowana i spawana, tak czy siak auto bardzo godne i przyjazne do wszelkich modyfikacji ( wiele mozna zrobic uwierzcie mi tylko trza checi i cierpliwosci)
duzo nauki na tym na czym i sam sie robi, oraz zbudowanie tego co mi wyszło :-) , narazie hehe !!!, oraz to ze widzoczna na zdjęciach łada to przeszlośc bo niestety Łada lezy juz w hucie bo po 4 miesiacach cieszenia sie z jazdy ,mialem rotacje przez pas zieleni lecąc[przez 6 pasów , straceniu 4 aut i wyściem z tego żywym, (oczywiście nie z mojej winy
:-) -> :-( )
Buduje obecnie Łade VFTS 3000GT , czyli w skrócie rajdówe na nadwoziu 2105 na oryginalnych poszerzeniach i z silnikiem 3.0 V6 24V z Lancii Kappy