Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Łódź
652 cm3
0.00 s
podświetlane podwozie, spinery, diody w spryskiwaczach, stroboskopy w reflektorach, super wielki spojler i neonowa antenka
głowica - 3mm
dłubany gaźnik 125/190/F8
zrobione doloty
wydech - fabrycznie pusty Edex!
wałek 385 fazowany w górę
zamach stoczony do wieńca
z wyposażenia raczej nic nie zostało, a ogólnie to bałagan straszny,
przód: sklepany resor + dodatkowe pióro i serie amory - jest dobrze
tył: skrócone, dogięte springi + zalane amory - nawet dobrze
hehe dwa gary o średnicy bodaj 77mm za tylnymi siedzeniami i pusty wydech robią swoje!
utopiłem go kiedyś w "jeziorze" - ogromnej kałuży. stał się on dla nas wyspą z której ciężko było się wydostać. wpadliśmy w to ok 21.. wyjechaliśmy o 5 :/
swap centralnie, na razie w fazie planowania, na pewno będzie to silnik Fiata, zawieszenie na pewno będzie dopasowane z innego Fiata i na pewno będzie szpera, waham się pomiędzy 1.2 85km + dłubanko i 2.0T 225km :P. Nie wiem jeszcze dokładnie czego oczekuję od tego samochodu. Auto zostało rozebrane i czeka na prace remontowe.
awaryjny jak żaden inny, wszystko lata i klekocze jak to w maluchu.
- II miejsce w klasie I, "Rajd Prząśniczka 2005"
- I miejsce w klasie I, "Rajd Brzeziński 2006"
2.0 GSi 16v na tylnych siedzeniach