Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Centrum Polski- Głowno
1900 cm3
110 KM
235 Nm
0.00 s
Autko sprowadzone z Deutchlandów, zachowało się w niezłym stanie wizualnym i technicznym.
he he ;-)
Poczciwy 110 konny Tdi(AFN), z automatyczną 4-biegową skrzynią i całkiem nieźle sobie w tym zestawieniu radzi. W przyszłości pewnie jakiś chiptuning ;-). Sportowa wkładka filtra powietrza firmy Simota.
Ostatnio miałem okazję "ujeżdzać' Octavię znajomego w wersji 90 konnej w manualu po chiptuningu, 116 KM i 304 Nm przy 2100 ob/min. Na każdym biegu Ogień !!!!!
W bogatej wersji S-line:
- skórzane kubełkowe siedzenia
- skórzana 3-ramienna profilowana kierownica,
- drewno
- climatronic
- tempomat
- FIS-komputer pokładowy z pełnym wyświetlaczem między zegarami i funkcją samodiagnostyki(fajna sprawa), oraz wyświetlaniem stacji radiowych( tylko z orginalnym radiem niestety)
- elektryczny szyberdach(odchylany i odsuwany)
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- centralny zamek z funkcją domykania szyberdachu i szyb
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- dołożony parktronic firmy IN PRO
Pełen komfort.
Były 16" BORBET BS na oponach DUNLOP SP SPORT 9000 w rozmiarze 215/55/16. Na niektórych zdjęciach są jeszcze oponki Dunlop SP 2000, 205/55/16. Zakupione sprężyny obniżające firmy VOGTLAND, także powinno po zimie być około 40mm niżej. Świeżo zakupione 17" Ronal R7, szerokość 8" z oponkami przód 215/45 Bridgestone Potenza RE 050, tył 225/45 Goodyear Excellence.
Fabryczny zestaw składający się z sześciu głośników i subwoofera, pierwotnie z radiem Chorus, teraz z Clarionem DRX 8675Rz. Całość dzięki Clarionowi całkiem dobrze gra(oczywiście do czasu). Do radia dołączyła zmieniarka na 6 cd model CDC655Tz z wbudowanym przetwornikiem Pro Audio ;-). subwoofer 12'' FOCAL 30A1(wczesniej JL Audio 12W-0), chwilowo wzmacniacz Carpower HPB 602(wcześniej Pyle Millennia 401), okablowanie Oehlbach, Dietz i AIV-Golden Professional.
Opisana niżej, czyli dwukrotne spotkanie z niebieskimi panami z drogówki :-(
W planach wymiana reflektorów na soczewki, lamp tylnych na poliftowe. Dorwać orginalny grill od RS4. Z wnętrzem trudno coś jeszcze zrobić. No i oczywiście jeździć, jeździć....
Trochę mało miejsca, zwłaszcza z tyłu i w bagażniku ;-)). Poza tym same plusy(napewno za połaczenie diesla z automatem!!), wnętrze, no i za radość obcowania z tym autem ;-) +++++++++++++++++++++
Osiągnięcia związane z prędkością to A4 dało się rozpędzić do licznikowych 200 km/h. Poprzedni posiadany przeze mnie samochód( passat VR6) pojechał znacznie szybciej ;-)))
Jeśli chodzi o osiągnięcia w kontaktach z Panami niebieskimi to zafundowali mi jednego dnia w odstępie 2 godzin odpowiednio mandaciki na 10 pkt i 400 pln, oraz 10 pkt i 500 pln(dla niedowiarków posiadam na pamiątkę świstki). Stare czasy kiedy jeździłem służbowym autem( niezapomniana podróż do Radomska). Pozdrawiam tych miłych Panów z drogówki :-)))
W związku z rozrastającą się powoli rodziną zaczyna chodzić mi po głowie A6 w podobnym roczniku oczywiście w automacie i dieslu( to takie bardziej przyziemne marzenie)