Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Warszawa
2000 cm3
120 KM
180 Nm
11.50 s
Było fajnie nim jeździć ale trzeba było sprzedać.
Te autko nie było tuningowane służyło głównie do normalnej jazdy która czasami kończyła się mandatem.
Seryjne 2.0 w 6 cylindrach na wtrysku Bosch ze zwykłą instalacją gazową na śrube i sprytnym anty wybuchem w przepływomierzu, ale za to dawał przyjemność z jazdy wiem że poprzedni właściciel palił gume na szerokich 17" felgach.
Zmieniona kierownica na drewnianą i dołozony czujnik ciśnienia oleju, reszta to welur i skay w dobrym stanie i bardzo wygodne Miałem też elektryczne lusterka.
Standardowe w dobrych czasach wymieniłem z przodu amortyzatory na nowe i nic się nie psuło, poza podporą wału ale to jest część która wymienia sie regularnie.
Radio Pioneer DEH-4600, 50W X 4 Mosfet, głośniki z przodu Elipsy 4 X 3 Blaupunkt 100 watt, a z tyłu Elipsy 6 X 9 MacAudio 120 watt nieźle to grało
Jazda tym samochodem przeważnie kończyła się niezapomnianą przygodą.
Nie ma perspektyw autko było wiekowe i zaczeło się psuć więc pozbyłem się klasyka z wielkim bólem
Dla tych ktorzy się znają nie muszę opisywać a ci którzy nie wiedzą powinni spróbować
Z Warszawy do Katowic w mniej niż 3 godziny.
BMW 525 E-28 Touring