Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Bochnia
1600 cm3
89 KM
0.00 s
Kupilem ZX rok temu - jestem z tego auta bardzo zadowolony. Przy wyborze szukalem czegos w eleganckim stylu ale ze sportowym charakterem.
Zajalem sie glownie tuningiem optycznym. Wyszedlem z zalozenia, ze przy silniku szperac nie bede - pod tym wzgledem zaufalem PSA.
Co do tuningu optycznego to:
* zderzaki w kolorze nadwozia
* przyciemnione szyby (tyl)
* aluminiowa koncowka wydechu
* zderzak tyl tuning Musketier
* gril w zderzaku przednim
* czerwone wykonczenia (wycieraczki, antena)
* kołpaki od C3
1.6 na jednopunktowym wtrysku o mocy 89 koni mechanicznych (do setki sie rozpedza wiec nie jest zle :) z instalacja gazowa wyregulowana wysmienicie
mysle ze zadbane:
* tylna kanapa przesuwna z regulacja
* podlokietnik tyl
* roleta na tylnej polce
* klimatyzacja
* oczywiscie welur
* szyby elektryczne
* elektryczna regulacja lusterka
* skórzana, sportowa kierownica Citroen
* elmo :)
oryginalne
czy potrzeba tu zmian ?
francuzi wiedza co pod wzgledem wygody jest dobre
4xblaupunkt gtx132
1xblaupunkt gta210
2xalphard CW802C
2xalphard etp-105t
jednostka sterujaca
JVC kd-s8r
no comment ;)
dalsza przemiana wizualna
* lotka
* progi
* skora
* listwy
+ wygodny
+ bezawaryjny
+ fajny silnik
+ zgrabny wyglad
- wiek
- brak szyberdachu ;)
e tam :P
ZX 16V mk2 na full wypasie - tez czarny ;D